וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 11 חתך את האצבע כי הוריו כעסו שהוא משחק יותר מדי

אילן גלר

15.3.2016 / 7:41

לרוע מזלו של הסיני הצעיר, לאצבע אותה הוא החליט לקטוע במחאה יש תפקיד חשוב בשליטה במשחקי סמארטפון רבים. בשבועות הקרובים הוא יגלה האם הניתוח אכן החזיר לו את השליטה באצבע

מערכת וואלה!

פנג בן ה-11 ממחוז ג'ינגסו שבסין, התעורר בבוקר לפני כמה ימים, וכמו ילדים רבים בני גילו הוא מיהר להדליק את הסמארטפון והחל לשחק באחד המשחקים האהובים עליו. אביו ואמו שמו לב לכך ודרשו ממנו להניח את המכשיר, באופן שהתפתח לריב קולני. סופו המפתיע והטרגי של אותו ויכוח הביא את המשפחה לכותרות.

פנג ניגש למטבח, שלף מהמגירה סכין חדה - וחתך את קצה אצבע ידו השמאלית במחאה על הדרישה שיפסיק לשחק. מיד לאחר המעשה, הבהילו ההורים את הילד לבית החולים, שם הוא עבר ניתוח במש שלוש שעות, בסופו חוברה מחדש האצבע ליד.

החדשות הרעות הן שעדיין לא ניתן לקבוע בוודאות האם הניתוח הצליח ולמרות שהאצבע מחוברת, יחלפו עוד כמה שבועות בטרם יוכלו הרופאים לקבוע האם כלי הדם והעצבים הצליחו להתחבר מחדש, או שהנזק שגרם פנג לעצמו ילווה אותו במשך שארית חייו.

לרוע מזלו של הצעיר, האצבע אותה הוא החליט לקטוע במחאה, היא דווקא אמצעי השליטה העיקרי במשחקי סמארטפון רבים. פנג אולי הצליח לנקום בהוריו בתום הוויכוח, אך לא בטוח שהוא אי-פעם יוכל לשוב ולשחק במכשיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
GAME OVER - יש לך עוד תשעה ניסיונות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully