וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן מהירות: אייפון 6S נותן בראש לגלקסי S7. צפו

אילן גלר

20.3.2016 / 9:09

אם בוחנים את המפרט של מכשיר על הנייר, קל להגיע למסקנות לגבי עוצמת העיבוד שלו, אבל המציאות מוכיחה שהתאמת אפליקציות ומערכת הפעלה משפיעות בצורה משמעותית על מהירות העבודה

צילום מסך

הגלקסי S7 החדש של סמסונג הוא ללא ספק אחד ממכשירי האנדרואיד החדשים והמרשימים ביותר בשוק. אבל הפופולריות שלו, והביקורות המשבחות שהוא זוכה להם בכל פינה, רק הופכים אותו ליעד נחשק יותר לבדיקה והתעללות מצד בלוגרים ואתרי טכנולוגיה.

המפרט שלו כולל את מעבד ה-Snapdragon 820 המתקדם של קוואלקום, ולא פחות מ-4 גיגה של זיכרון RAM לעבודה שוטפת, אבל נראה שגם עם הנתונים האלה המכשיר מתקשה לעמוד בקצב של אייפון משנה שעברה.

על הנייר אמור ה-S7 לנצח בקלות את האייפון 6S של אפל, מכשיר שהקדים אותו בשוק בכחצי שנה ומסתפק במחצית מכמות זיכרון העבודה. אבל כל זה קורה על הנייר, בעוד שבעולם האמיתי הנתונים קצת שונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרט זה לא הכול בחיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

במבחן המהירות המצולם שלפניכם, נפתחות בזו אחר זו רשימה קבועה ואחידה של אפליקציות, החל מאפליקציות מערכת שונות כגון המצלמה, אפליקציות מוזיקה ועריכת תמונות פופולריות, וגם כמה משחקים. המבחן נערך פעמיים: בפעם הראשונה, סיים אותו מכשיר האייפון 6S כ-16 שניות לפני הגלקסי החדש; במבחן השני גדל הפער לכחצי דקה.

המבחן מבהיר כי קיים פער של ממש בין מפרט מרשים ובין ביצועים מרשימים - פער התלוי במערכת ההפעלה, ובמידת ההתאמה של אפליקציות למכשיר מסוים. במקרה של האייפון, הקיים במגוון מצומצם מאוד של דגמים, קל יותר למפתחים לוודא שאפליקציות פועלות היטב על כל אחד מהם.

סביר להניח שגם הגלקסי S7 יזכה להתאמות, ועדכונים, מאחר וצפוי שיהיה מכשיר האנדרואיד הפופולרי ביותר של השנה, אך נכון לעכשיו נראה שלפחות במבחן הזה, האייפון פשוט מהיר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully