וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנב מהדירה הסמוכה נתפס לאחר שהפלייסטיישן נשאר מחובר ל-WiFi

אילן גלר

23.3.2016 / 9:32

הרשת הביתית אמנם חושפת אותנו לפריצות מקוונות, אבל מתברר שיש לה גם יכולות נסתרות להגנה מפני פריצות פיזיות. זה לפחות מה שגילה שכן לא-טוב-במיוחד שפרץ לדירה במורד המסדרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות לא המשכת לו את כל המשחקים השמורים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לכם קונסולת פלייסטיישן 4? עשו לעצמכם טובה וחברו אותה לאפליקציה הרשמית של סוני עבור מכשירי סמארטפון. גם אם אין לכם כוונה להתעדכן במבצעים ולרכוש משחקים דרך האפליקציה הזו, ייתכן שהיא תציל את המכשיר במקרה שמישהו יחליט "לשאול" את הקונסולה היקרה מבלי שתדעו.

זה בדיוק מה שקרה לתושב העיר נאשוויל בארה"ב, שחזר מחופשה לדירתו וגילה שמישהו פרץ אליה ולקח את הקונסולה שלו, וגם שתי טלוויזיות, מחשב ועוד ציוד אישי. למשטרה לא ממש היה קצה חוט לגבי המקרה, עד שלפתע קיבל קורבן השוד הודעה למכשיר הסמארטפון שלו המודיעה על חיבור קונסולת הפלייסטיישן 4 לרשת ה-WiFi. זו הייתה אותה רשת שאליה הייתה הקונסולה מחוברת תמיד - רמז עבה לכך שהיא נמצאת במקום קרוב מאוד.

לאחר שעדכן את המשטרה, בדקו השוטרים את דירות השכנים, ובאחת מהן הצליחו למצוא את כל הציוד שנגנב וגם שקית מריחואנה. תושב הדירה, פיליפ די בוקר, הודה כי פרץ לדירת שכנו ולקח ממנה את קונסולת המשחקים והטלוויזיות. כעת הוא מואשם בפריצה ובהחזקת חומרים אסורים, וצפוי לרצות עונש מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully