וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מחשב חדש - לירות דילדואים על דונלד טראמפ

אילן גלר

29.3.2016 / 10:03

זה לא הדבר הכי מעודן בעולם, אבל אין ספק שהמשחק הזה, שצובר פופולריות במהירות, הוא כלי מחאה מקורי עם מסר מדכא: לא משנה מה תעשו, לא תעצרו את הנאום של המועמד הרפובליקני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אי אפשר לעצור אותו./מערכת וואלה!, צילום מסך

למחאה כנגד המועמד הרפובלקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, יש כעת נשק נוסף וולגארי ודי פופולרי - משחק הווידאו Drumpulos, המוכר גם בשם "השליכו דילדואים לעבר ראשו של דונלד טראמפ". התיאור הזה ענייני להפליא, ואכן מעביר היטב את מטרת המשחק לכל אורך שלביו: ירי צעצועי מין לכיוונו של טראמפ, בשעה שהוא צועד לעבר הבמה ובמהלך הנאום עצמו.

בכדי שלא לעורר קונוטציות אלימות מדי, הגרפיקה של המשחק בסיסית מאוד. ראשו של טראמפ הוא קוביה עליה הודבקו באופן גס תווי פניו. גם השם שלו, כפי שהוא מופיע בתוך המשחק, הוא למעשה דונלד דראמפף (Drumpf), אם כי במקרה זה לא ברור אם המפתחים בחרו להשתמש בשם הזה מתוך רצון להמנע מתביעה משפטית, או רק כדי להגחיך את דמותו.

למשחק, אגב, מוצעת גם פרשנות קודרת למדי. לא חשוב כמה דילדואים תירו לעבר ראשו של דראמפ וכמה מהם יפגעו בדיוק במטרה, הפוליטיקאי המיליונר יוסיף לנאום את נאומו - והקהל באיצטדיון ימשיך להריע לו. "זה לא באמת משחק שאפשר לנצח בו", מסבירים המפתחים. ייתכן שזו למעשה עיקר הפרשנות הפוליטית של Drumpulos, משחק אותו טראמפ בוודאי היה פוסל אם הוא היה נבחר והופך לאיש החזק בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל כיף לנסות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully