וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה קשוח ה-LG G5 שיושק מחר? צפו במבחן ההתעללות

אילן גלר

3.4.2016 / 9:07

החדש של LG הציג עמידות סבירה לשריטות, נפילות כיפופים וחימום אך למרות שהיו לא מעט נקודות תורפה, נראה שלפחות בחזית התיקונים הנזק לכיס לא יהיה גדול

צילום מסך

זמן קצר לאחר שהגיע למדפי החנויות בארה"ב ובחלק ממדינות מערב אירופה, בלוגר חרוץ כבר פרסם ברשת מבחן ההתעללות למכשיר ה-G5 החדש של היצרנית הקוריאנית LG (שיושק מחר - יום ב' - בישראל). זהו מבחן מסקרן במיוחד, שכן ה-G5 מציג עיצוב שונה לגמרי מקודמו, ובכלל מכל סמארטפון אחר, הכולל גוף מתכתי אחיד עם מגירת סוללה בתחתית המכשיר שהופך את כל המבנה לספק-יציב.

תחילה נבדקה עמידות המכשיר לשריטות, נפילות וכיפופים. המכשיר הציג חולשה מסוימת בכל אחד מהמבחנים אך עמידות כללית רבה מאוד. למשל, צדו האחורי של ה-G5 מצופה בשכבת צבע המתקלפת בקלות כששורטים את ה-G5 (כלומר - עדיף לא להניח אותו בכיס עם מפתחות או מטבעות). זו אומנם לא פגיעה בשימושיות המכשיר, אך כן מפגע אסתטי.

בעת ניסיון לכופף את ה-G5, מארז המכשיר עצמו עמד יפה בלחץ - אך חריץ ההרחבות שבתחתיתו התפרק ונשבר כמעט מיד; מצד שני, המכשיר המשיך לעבוד ללא שום תקלות גם כשנראה כאילו רכיב נעילת המגירה עומד לנשור.

בנוסף, המכשיר קל יחסית לפירוק, כך שניתן יהיה לתקן אותו ולהחליף חלקים, כולל המסך, תוך זמן קצר ובמחיר זול יחסית. לא בטוח שהיתרון הזה יספיק על מנת לשכנע את הלקוחות לוותר על הגלקסי S7, שהצטיין במבחני עמידות דומים ומציג גם חסינות לפגעי מים ואבק. מצד שני, המסך מודבק לגוף המתכת באופן שמייקר כל תיקון הדורש פתיחה של המכשיר בעזרת חימום הדבק.

מבחן התעללות G5. צילום מסך
"איזה מן קסם זה?!". ה-G5 הפגין רגישות ללחץ אבל המשיך לעבוד בלי לגמגם./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully