וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משגע את הרשת: כמה פעמים אתם רואים את הספרה 3?

אילן גלר

4.4.2016 / 5:58

נסו לספור, אבל שימו לב שיש כמה מוקשים המסתתרים ברחבי צילום המסך של האייפון. התמונה הזו התפשטה ברשתות החברתיות בעולם והתשובות המגוונות נעות מ-15 עד 28

פייסבוק

(בסרטון: חידת הפנדה שסחפה את הרשת)

בסוף השבוע האחרון סערה הרשת סביב סוגיה הרת גורל: כמה פעמים מופיעה הספרה 3 בצילום המסך הזה של מכשיר אייפון? שימו לב כי התמונה נערכה, וחלק לא מבוטל מהספרות מוסתרות בה במקומות שבהן אינן אמורה להיות ספרות כלל. לכן גם רבים מהגולשים כלל לא חיפשו שם והתשובות נעו בטווח יחסית רחב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה פעמים אתם רואים את הספרה 3 בתמונה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאיזה תשובה אתם הגעתם?

לאיזה תשובה הגעתם? אם ספרת 15 פעמים, אתם בחברה טובה - זו התשובה הפופולרית ביותר. הצלחתם לשים לב לכך שהסיפרה 3 המופיעה פעם נוספת בלוח המקשים (במקומה של הספרה שמונה), שלוש ספרות המופיעות בשעון, ועוד שתי ספרות המופיעות באחוזי הטעינה של הסוללה. ואולם יש גם כמה ספרות שפספסתם.

כדי להגיע ל-19, כנראה התשובה הנכונה ביותר, שימו לב כי הספרה 3 מופיעה שלוש פעמים גם בשם איש הקשר אליו שיך המספר לכאורה. הספרה 3 מופיעה פעם אחת גם תחת הספרה 4 בלוח המקשים. אולם בכך הוויכוח ממש לא נגמר.

חלק מהגולשים מתעקשים כי התשובה האמיתית היא 21. זאת, מפני שהם בוחרים לספור כספרה שלוש גם את רמת הקליטה (המופיעה מצד שמאל למעלה), וגם את קווי הקליטה של הרשת האלחוטית. הפרשנות הנרחבת ביותר מתייחסת גם לסדרות של שלוש אותיות כספרה. במצב כזה יש בצילום המסך לא פחות מ-28 הופעות של הספרה שלוש.

בהעדר תגובה רשמית מצד יוצר התמונה (שזהותו כלל לא ברורה), לא בטוח שאי-פעם נדע לאיזו תשובה הוא התכוון. אבל אין ספק שקיבלנו שוב שיעור בוויראליות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפיתרון המחמיר ביותר./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • חידת רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully