וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלמת חושפת את כל הסודות שיהפכו אתכם ללוהטים בטינדר

14.4.2016 / 8:54

ססקיה נלסון היא צלמת המתמחה בצילום תמונות לאתרי היכרויות, ויש לה את כל הטיפים כדי שתהפכו לפופולרים בהם. "כדי להפוך למושך אתה לא צריך רק תמונה טובה אלא כזאת שתספר משהו עליך". מוזמנים לנסות ולעדכן בתגובות אם מצאתם דייט

מחקר מצא: רוב תמונות הפרופיל בטינדר משעממות/סיפור בדקה

בסרטון - מחקר: איזה לבוש יביא לכם יותר דייטים בטינדר?

האם תמונת הפרופיל שלכם היא סלפי מתוק או צילום מלילה שיכור במיוחד? תופתעו לגלות שיתכן שזה מה שמפריד בינכם לבין אהבת אמת (או סטוץ ללילה), כך לפחות טוענת ססקיה נלסון, צלמת המתמחה בצילומים לאתרי היכרויות. לדעתה המפתח לתמונה מוצלחת היא להיות רגועים, ליהנות ופשוט להיות עצמנו. מה אסור בהחלט? תמונות סלפי, עם חברים או תמונה שבה האקס נחתך בעריכה.

ססקיה הקימה את שירות הצילום לתמונות פרופיל הראשון בבריטניה לפני שלוש שנים, ולדבריה מאז היא מוצפת בקריאות לעזרה מאנשים שנואשו מתמונות הפרופיל שלהם. הטיפים הכי טובים שלה הם לעצב את השיער והאיפור באופן מקצועי ולהקשיב לשיר האהוב עליך בזמן הצילומים. כמו כן כדאי להשתמש באביזרים או ברקע שמשקף תחביבים ותחומי עניין.

לא נכון

איך להצטלם נכון בטינדר. hey saturdey, אתר רשמי
תמונת פרופיל זה אסון./אתר רשמי, hey saturdey

נכון

איך להצטלם נכון בטינדר. hey saturdey, אתר רשמי
להצטלם עם אביזרים שמשקפים תחומי עניין./אתר רשמי, hey saturdey

ססקיה סיפרה: "אחרי שמונה שנים של דייטים באינטרנט ראיתי הכול. מתמונות סלפי חשוכות עם ערימות כביסה ברקע ועד תמונות מחתונה בה נחתכה הכלה. "כדי להפוך למושך במדיה חברתית אתה לא צריך רק תמונה טובה אלא כזאת שתספר משהו עליך". היא הוסיפה: "אני מונעת מרצון לגרום לאנשים להאמין שהם יכולים למצוא אהבה, השלב הראשון הוא תמונת פרופיל שתבלוט מעל כל השאר".

הנה כמה מהטיפים של ססקיה לתמונת פרופיל שתמשוך מחזרים:

קח את עצמך בידיים

לפני שאתה מנסה להיראות טוב מול מצלמה, שים לב שאתה מרגיש טוב עם עצמך. אהבה עצמית זאת המטרה אבל אפשר להתחיל גם בלאכול נכון ולהתעמל קצת. תקבעו לעצמכם טיפול פנים, תהיו פעילים ותתרחקו מעוגות מיותרות.

לא נכון

איך להצטלם נכון בטינדר. hey saturdey, אתר רשמי
תמונה של כל הגוף מחמיאה יותר מסלפי./אתר רשמי, hey saturdey

נכון

איך להצטלם נכון בטינדר. hey saturdey, אתר רשמי
תמונה מוצלחת עושים עם צלם./אתר רשמי, hey saturdey

בחרו צלם שאתם אוהבים את הסטייל שלו

הגיע הזמן להיפרד מהסלפי ולהגיד שלום לתמונה שמכילה את כל הגוף שלנו ומחמיאה בהרבה. לא משנה אם מקצוען, חובבן או חבר אוחז במצלמה, בחרו באדם שהסגנון שלו מדבר אליכם. בחרו מישהו שאתם יכולים להירגע לידו ושיצליח להעביר את האישיות שלכם בדרך הטובה ביותר בתמונה.

בטאו את עצמכם

ככל שהתמונות ישקפו את האופי שלכם בצורה טובה יותר כך תהפכו לנחשקים יותר עבור אחרים. את האישיות שלכם אפשר לבטא בעזרת לבוש נוף או אביזרים. זה יכול להיות הספר האהוב עליך או מקום שאתה מחבב במיוחד.

עיצוב שיער ואיפור מקצועי

כמו שאתם משקיעים בלבוש וברקע מעניין, כדי שתתנו מאמץ גם בתחום השיער והאיפור. תמונות פרופיל צריכות לתפוס אתכם במיטבכם. סדרו את השיער וקבעו עם מאפרת שתוציא ממכם את המיטב. בנוסף, עדיף לא להצטלם אחרי יום ארוך וקשה בעבודה כי זה ישתקף בצילומים. תחשבו על דברים שמחים וחשבו חיובי כדי להיראות נפלא.

לא נכון

איך להצטלם נכון בטינדר. hey saturdey, אתר רשמי
להצטלם אחרי יום ארוך בעבודה./אתר רשמי, hey saturdey

נכון

איך להצטלם נכון בטינדר. hey saturdey, אתר רשמי
להשקיע בלבוש ולבחור רקע מעניין./אתר רשמי, hey saturdey

תצחקו

נסו להרגיש בנוח מול המצלמה. שיחה עם הצלם שתגרום לכם להירגע ולצחוק תוציא ממכם את המיטב.

להקשיב למוזיקה שאתם אוהבים

אם יש שיר שמיד מכניס אתכם למצב רוח טוב תקשיבו לו בזמן הצילומים. הוא ירגיע אתכם ויוסיף להנאה.

תתנסו

תנסו לא להישאר קפואים במשך זמן רב. שנו פוזות, סגנונות שיער ורקע, כדי שלא תתקעו עם הרבה תמונות שנראות אותו הדבר. אם אתם נוקשים, נסו להישען על קיר כדי לשנות פוזה.

למדו לחייך עם העיניים

אין דבר יותר גרוע מחיוך מזויף בצילום. תהנו עם הצלם, נשמו נשימות עמוקות ותתנערו כדי להשתחרר ופשוט ליהנות. למדו איך לחייך עם העיניים כדי לא להיראות קפואים.

תשתוללו עם צבע

הדרך הקלה ביותר למשוך תשומת לב היא להשתמש בצבע בתמונת פרופיל שלכם. אדום מומלץ במיוחד כי ידוע שהוא מושך גברים ונשים, שראו באדם לובש אדום כאוהב ושמח. אם צבעים נועזים זה לא הסגנון שלכם, נסו שהרקע יהיה מעניין וצבעוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully