וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לייק: 6 פרופילים חמודים, סקסיים ומצחיקים ברשתות החברתיות

14.4.2016 / 9:08

ציצים למען טראמפ, החתולה המחייכת, ההטרדות שעוברות דוגמניות ברשת, נוסטלגיה משנות ה-90, אמן הלחימה שיקרע אתכם (מצחוק) והמוצרים שלא תרצו לקנות לעולם. יש כמה פינות ברשת ששווה לכם להציץ בהן

ציצים למען טראמפ

המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית בארה"ב, דונלד טראמפ, עשה לא מעט כדי להלהיב את האמריקנים עם הבטחות בחירות מפוצצות וכמה פרובוקציות. כעת תור הרשת להשיב לו באותו המטבע, או במקרה הזה - בהשטאג #BabesForTrump, שממלא את טוויטר בשבועיים האחרונים בתמונות של בחורות טובות מראה התומכות באיש העסקים.

החתולה המחייכת

את החתול הזועף (Grumpy Cat) כולנו כבר מכירים אבל יש עוד כל כך הרבה חתולים מפורסמים ברשת שלעתים קשה לעקוב אחרי אלו שבאמת יכולים לסחוט מאיתנו חיוך גם ביום קשה במיוחד. אחד מהחתולים האלה היא ריי, החתולה שלא מפסיקה לחייך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כמה סובלות דוגמניות ברשת?

פרופיל האינסטגרם הזה נועד כדי לחשוף את כל ההערות הציבוריות הדוחות והמשפילות שמקבלות דוגמניות ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות. או כפי שכתוב בתיאור הפרופיל: "מביאים לכם את כל התגובות המקסימות שהשאירו לבחורות נאות".

השבוע לפני בשנות ה-90

בעמוד הפייסבוק הזה, כפי שמשתמע משמו, תוכלו לצאת למסע נוסטלגי לימים התמימים ונטולי הפייסבוק של הניינטיז. פוסטרים, מוצרים, סרטונים, גזרי עיתונות וכל מני שאריות משנות התשעים יתבלו לכם את הפיד בהומור.

מאסטר קן

מאסטר קן גדל ברחובות של אלבקרקי ובבגרותו הוא טייל ברחבי העולם ולמד כל אמנות לחימה הידועה לאדם. לאחר מכן הוא הפך לכוכב פעולה בסרטים שלא הגיעו לקולנוע וכיום הוא מלמד אחרים איך להילחם. כל זה כמובן לא קרה לעולם כי מאסטר קן הוא דמות שמצליחה לסחוף מאות אלפי גולשים בזכות סרטונים קורעים בסגנון מוקומנטרי.

מוצר איום

עמוד הפייסבוק הוותיק, לפי הגדרתו, הוא "בלוג של מוצרים דמיוניים, חלקם גרועים וחלקם ממש גרועים". בעמוד הזה (אם עוד לא היכרתם) תמצאו פרסומות פיקטיביות ומשעשעות למוצרים כמו נייר מגבת זכוכית, ידית לדלת מסתובבת, ארון קבורה של איקאה מנקה אוזני המן ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully