וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקוי הרכב בקליק אחד, שירות לקוחות בפייסבוק ועוד

15.4.2016 / 6:59

וגם: Linkedin של עולם ה-eSports, הדור הבא של הייטקיסטים נפגש בתל אביב, כמה גיוסים מעניינים ועוד. הפיתוחים הישראלים השווים של השבוע

סטארט אפ. ShutterStock
מה חדש בהיי-טק השבוע?/ShutterStock

ניקוי הרכב בקליק

חברת BONSHINE של דוד גלטמן (לשעבר מנכ"ל גט טקסי) השיקה אפליקציה חדשה לניקוי הרכב בישראל. השירות מבוצע באמצעות טכניקת ניקוי מיוחדת שאינה מצריכה מים, ומאפשרת את ניקיון הרכב מבחוץ ומבפנים. המשתמש יקבל עדכונים ישירות לסמארטפון אודות סטטוס הניקוי, יוכל לדרג את המנקים, לשלם בכרטיס אשראי באפליקציה ובכך לחסוך כסף וזמן יקרים.

האפליקציה הינה חינמית ומאפשרת לבחור זמן ומקום מועדף לניקיון ואז נציגי החברה מגיעים לנקות את הרכב. ניתן לתאם גם את השירות כמה ימים מראש. האפליקציה מעדכנת און ליין אודות סטטוס הניקוי ומאפשרת אפילו להשאיר טיפ למנקה בכרטיס אשראי. בשלב הראשון השירות יהיה פעיל בהרצליה פיתוח ובחודשים הקרובים צפוי להתפרס בכל הארץ. השירות פעיל בשעות העבודה והמחירים יהיו כמקובל בענף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם חוסך זמן וגם חוסך מים./מערכת וואלה!, צילום מסך

שיחות חינם בכל העולם

הסטארט-אפ הישראלי, Meucci, שפיתח אפליקציה המאפשרת למשתמשיה לבצע שיחות GSM קבוצתיות בחינם וכן שיחות VoIP אל GSM, מכל מקום ולכל מקום בעולם, גייס כשישה מיליון דולרים להשקעה בפיתוח השלבים הבאים של המוצר, גיוס עובדים ושיווק. בחברה כעת מועסקים 12 עובדים אך צפויה לגדול משמעותית בעתיד הקרוב.

האפליקציה מאפשרת להוסיף לשיחה מספר לא-מוגבל של משתמשים (גם אם האפליקציה אינה מותקנת על המכשיר שלהם). בשלב זה מטרת החברה היא להפיץ את השירות בקרב כמה שיותר משתמשים ברחבי העולם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים להתרחב./מערכת וואלה!, צילום מסך

Linkedin של עולם ה-eSports

תעשיית ה-eSports (ליגות מקצועניות למשחקי אונליין) צמחה בכ-150 אחוזים בשנה האחרונה והיא ממשיכה לצמוח. זנגיימינג (zengaming) הישראלית, רשת מקצועית לשחקני eSports המונה יותר ממיליון משתמשים, הודיעה השבוע על גיוס סבב Seed בסכום כולל של 2.8 מיליון דולרים. zengaming, שהוקמה במרץ 2015, מאפשרת לשחקנים, קבוצות, ספונסרים וחובבי eSports מרחבי העולם ליצור פרופילים מקצועיים, להתחרות ביניהם ולהיחשף לשאר חברי התעשייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצוות הישראלי של זנגיימינג./מערכת וואלה!, צילום מסך

הדור הבא של הייטקיסטים

בסוף השבוע (היום ומחר) נערכת בנמל תל אביב "תחרות ילדי ההייטק" שבה יתחרו קבוצות של בני נוער בפיתוח אפלקציות וחידושי הייטק. לרשות התלמידים 36 שעות בלבד להצגת מוצר מוכן, בין המיזמים המתמודדים בתחרות גם פרויקט שילוב מערכות מציאות מדומה בתכנית הלימודים כך שתלמידים יוכלו לסייר בצורה וירטואלית במקומות שהם לומדים עליהם ולהחיות את שיעורי ההיסטוריה, תנ"ך, גיאוגרפיה ועוד. בנוסף יפתחו בני הנוער מערכות הגנה מפני התקפות של האקרים לאתרים קטנים דלים במשאבים ויציגו רעיונות רבים במגוון רחב של תחומים טכנולוגיים.

חינוך 2.0

הסטארט-אפ הישראלי, WhatsDue, בוגר חממת החדשנות MindCET מבית המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח), השיק השבוע אפליקציה חדשה, המשמשת ככלי תקשורת בין מורים, תלמידים והורים. איך זה עובד? המורה יוצר קבוצה סגורה ומזמין אליה תלמידים והורים, ולאכר מכן מעדכן את המשימות, עליהן מקבלים התלמידים וההורים חיווי. בשלב האחרון, המורה מקבל התראה על קריאת ההודעות בידי התלמידים וההורים. ניתן לדרוש מהתלמידים לעדכן באמצעות אפליקציה לאחר ביצוע מטלה.

האפליקציה זמינה להורדה ולשימוש בחינם באנגלית (אנדרואיד, אייפון).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלמידים מעדכנים את המורים וההורים על ביצוע מטלות./מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות לקוחות בפייסבוק

לייבפרסון הישראלית, מובילה גלובלית לפתרונות תקשורת דיגיטליים במובייל ובאונליין מסג'ינג, הכריזה השבוע על אינטגרציה של פלטפורמת LiveEngage עם המסנג'ר של פייסבוק לעסקים. האינטגרציה תבטיח קשר וחיבור, ישיר, עקבי ומשמעותי של החברות עם לקוחותיהן באמצעות פלטפורמת פייסבוק מסנג'ר. באמצעות פלטפורמת LiveEngage, נציגי השירות יוכלו לנהל באופן ישיר את כל שיחות המתנהלות במובייל ובאונליין דרך ממשק אחד, החולש על כל הערוצים הדיגיטליים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערן ואנונו, מנכ"ל לייבפרסון ישראל./מערכת וואלה!, צילום מסך

איך משיגים מימון לסטארט-אפ?

להתחיל סטארט-אפ זה כמו לקשור רקטה לישבן ולכוון לשמיים - זה המסר המרכזי של הסרטון של צבי פרנק, יו"ר קבוצת המובייל Zemingo, ובעברו חתום על אקזיט עם חברת אינטרוויז שנמכרה ל- AT&T.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully