וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WAZE הציעה לכם לאסוף נוסעים? אל תילחצו

14.4.2016 / 14:27

כשנה לאחר שהוכרז ניסוי הנסיעות המשותפות באזור גוש דן, נהגים ישראלים קיבלו היום הצעה להצטרף לשירות החדש של אפליקציית הניווט הפופולרית. "אסוף נוסע על הדרך, קבל תשלום עבור הדלק, תרום לסביבה ירוקה יותר", נכתב בהודעה באפליקציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צרף נוסע"./מערכת וואלה!, צילום מסך

משתמשי אפליקציית הניווט הפופולרית מישראל מדווחים כי הם קיבלו היום הזמנה להצטרף לשירות Carpool, עליו הכריזה החברה לפני כשנה. בהודעה לנהגים נכתב: "צרף נוסע לדרך, כסה את הוצאות הנסיעה ועזור לאחרים". בפירוט השירות נכתב: "אסוף נוסע על הדרך, קבל תשלום עבור הדלק, תרום לסביבה ירוקה יותר".

בתחילת חודש יולי 2015 הודיעה גוגל, שרכשה את WAZE לפני כשלוש שנים, כי היא תחל בבחינת שירות נסיעות משותפות בערים תל אביב, רעננה והרצליה - מסלול פקוק במיוחד בבקרים ובשעות הערב. אז עלתה אפשרות שהנוסע ישלם לנהג תעריף נמוך מזה שהיה משלם למונית אך כעת נראה שהתשלום על השירות כולל רק את הוצאות הדלק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חובה להזין תמונת פרופיל כדי שיזהו אתכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שתלחצו על "הבא" תגיעו לכמה מסכים הדורשים מכם להתחבר לשירות דרך חשבון גוגל. בתום ההרשמה תתבקשו ליצור לעצמכם פרופיל לשירות, בדומה לשירות שמציעות אפליקציות כמו UBER.

בניגוד לשירותים מקוונים אחרים, לפרופיל שלכם פה תהיו חייבים להוסיף תמונה עדכנית שלכם וגם של הרכב, כדי שהנוסעים יוכלו לוודא שהם עולים לרכב הנכון. לאחר מכן תוכלו להוסיף את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם בעבודה, כדי להסתנכרן עם קולגות שמגיעים לאותו המקום כמוכם מדי בוקר. בסופו של התהליך תקבלו הודעה שאם נוסע ירצה להצטרף אליכם תקבלו על כך הודעה.

ג'ולי מוסלר, דוברת WAZE, הסבירה כי "הרחבנו את הפיילוט משנה שעברה לרוב האזורים בישראל אבל אנחנו עדיין בשלב הבדיקה. אנחנו מעודדים את המשתמשים לנסות את השירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חכו לנוסעים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • waze
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully