וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא עולם: משחק הסופר מריו הכי מהיר שאי פעם ראיתם

אילן גלר

19.4.2016 / 7:55

ארבע דקות, 57 שניות ו-260 מאיות השנייה - זה הזמן שלקח לאלוף העולם בסופר מריו לסיים את כל שלבי המשחק, שגזל ימים ולילות מבני נוער רבים כל כך בשנות המשונים

צילום מסך

זוכרים את סופר מריו המקורי, המשחק הקלאסי של נינטנדו משנת 1985? מתברר שיש עדיין לא מעט גיימרים שמשחקים בו, וחלקם עושים זאת לצורך מטרה אחת פשוטה: להצליח לסיים את כל השלבים בזמן הקצר ביותר שאפשר, לצורך צילום וידאו המכונה "Speed Run" (ריצה מהירה). בשבוע שעבר הצליח אחד השחקנים הללו לשבור את שיא העולם, וסיים את המשחק כולו תוך ארבע דקות, 57 שניות ו-260 מאיות השנייה.

האלוף החדש, המכונה Darbian, כבר מחזיק בכמה שיאים מסוג זה. גם השיא העולמי הקודם של סופר מריו, שאותו הוא שבר, היה למעשה השיא שלו. ההפרש בין שני השיאים עומד על 433 מאיות השנייה בלבד, ול-Darbian אין הרבה תקווה שיצליח לשפר את הזמנים שלו באופן משמעותי. על כן, בסיום הסרטון, הוא מודיע באופן רשמי למעריציו כי אין לו כוונה לחזור שוב לסופר מריו שכן הוא מיצה את הפוטנציאל שלו במשחק. "זהו! ההרפתקה שלי נגמרה!", הוא הכריז.

אם מתחשק לכם לנסות ולשבור את השיא העולמי החדש, תוכלו להיעזר במדריך אותו הכין Darbian עבורכם. יהיה עליכם לפנות שעות ארוכות לניסיונות חוזרים ואימונים מפרכים, שכן טעות אחת קטנה תעלה לכם במאיות השנייה שיהרסו את השיא שלכם. החדשות הטובות הן שיש לא מעט כסף בענף הספורט הייחודי הזה, הן מצד צפיות מרובות ביוטיוב, והן בטורנירים רשמיים נושאי פרסים.

שיא העולם בסופר מריו. יוטיוב, צילום מסך
שובר את השיאים של עצמו./צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully