וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך המקלדת המתקפלת הזו מסתתר מחשב שלם

אילן גלר

21.4.2016 / 9:13

ה-KB2 מבוססת על מעבד אטום של אינטל, עם 4 גיגה של זיכרון RAM, ועוד 64 גיגה לאחסון קבצים ותוכנות. יש לו את כל החיבורים הסטנדרטיים וגם קישוריות Wi-Fi ובלוטות'

צילום מסך

יצרנית המחשבים הסינית PiPO עשתה לעצמה שם בזכות דגמי מחשב ייחודיים וקומפקטיים במיוחד. הדגם האחרון של החברה, המכונה KB2, הוא באמת מחשב שכמותו עוד לא ראיתם מעולם. במבט ראשון הוא נראה כמו מקלדת מתקפלת סטנדרטית, אך למעשה כל חומרת המחשב - המעבד, הזיכרון וכל החיבורים הנדרשים - דחוסים להם יחדיו בתוך המקלדת הזו. פרט למסך, לא תצטרכו לחבר אליה שום דבר נוסף.

ה-KB2 מבוססת על מעבד אטום של אינטל, עם 4 גיגה של זיכרון RAM, ועוד 64 גיגה לאחסון קבצים ותוכנות. יש במחשב שני חיבורי USB, חיבור רשת סטנדרטי (LAN), חריץ להרחבת זיכרון microSD, חיבורי HDMI ו-VGA למסכים ואפילו כניסת אוזניות. בעת השימוש תוכלו לחבר אותה לחשמל, או להסתמך על סוללה מובנית בנפח 2,500 מיליאמפר-שעה, שאמורה להספיק לכמה שעות של עבודה רצופה.

אם עדיין לא התרשמתם, נספר כי פרט לכל אלו כולל מחשב המקלדת גם חיבורי Bluetooth ו-WiFi מובנים. המוצר הגאוני הזה צפוי להגיע לחנויות בספטמבר, ובעוד שלחברה אין תכניות רשמיות לשיווקו מחוץ לסין - יש לנו הרגשה שיגיע די מהר לאתרי הקניות החביבים על הישראלים, במחיר שיהיה כנראה נמוך משמעותית מרוב פתרונות המחשוב הנייד שמגיעים באריזה הרבה פחות מגניבה וקומפקטית.

מחשב מקלדת. צילום מסך
מחשב שלם במקלדת מתקפלת קטנה./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קומפקטית וחכמה - עם כל החיבורים הסטנדרטיים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully