וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקראנץ' בישראל, הגריפ הכי שווה לאייפון ועוד

22.4.2016 / 7:33

הבלוג הטכנולוגי המוביל בעולם יקיים בקיץ תחרות בין סטארט-אפים ישראלים, המגזין רד הרינג בחר ב-moblin לאחת מחברות הסטארט-אפ המבטיחות ו Cellomat השלימה פיתוח עמדת שירות עצמי למכשירי סלולר. טק ניישן - הפיתוחים הישראליים השווים של השבוע

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: הגריפ של miggo, הזוכה להתעניינות מאתרי טכנולוגיה רבים ברחבי העולם)

יותר מאייפון

הסטארט-אפ הישראלי miggo מאבו-גוש השיק השבוע קמפיין קיקסטרטר, לגיוס ההון הנחוץ לייצור ראשוני של PICTAR וכבר זכה להתעניינות מבלוגים טכנולוגיים בעולם. PICTAR הוא גריפ מתקדם שהופך את האייפון למצלמה לכל דבר. הגריפ אמור לאפשר אחיזה ושימוש נוח ביד אחת באייפון כמצלמה ולשלוט בפונקציות מורכבות יותר בעת הצילום, באופן הרבה יותר קל מבממשק המצלמה של האייפון.

"רוב המשתמשים אינם ממצים אפילו חלק מזערי מהפוטנציאל הטמון המצלמה", אומרים בחברה. PICTAR הוא הפרויקט השלישי של החברה בקיקסטרטר, אחרי שני פרוייקטים מאוד מוצלחים בתחום הצילום, שהפכו למוצרים אמיתיים ונמכרים כיום בלמעלה משלושים מדינות, כולל בישראל.

פיקטר.
זוכה להתעניינות בכל העולם.

טקראנץ' בישראל

הבלוג הטכנולוגי המוביל בעולם יקיים בקיץ תחרות בין סטארט-אפים נבחרים, שיקבלו ליווי מצוות עורכים בכיר של האתר. האירוע יתקיים בחסות בנק לאומי בתאריך 22 ביוני בטראסק, שבנמל תל אביב, ויפגיש מאות משתתפים: אנג'לים, קרנות הון סיכון, יזמים וחברות סטארט-אפ עם צוות העורכים של TechCrunch.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר ההרשמה לאירוע./מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות אוטומטי

חברת הסטארט-אפ מנתניה Cellomat השלימה פיתוח עמדת שירות עצמי למכשירי סלולר. העמדה מאפשרת למסור טלפון לתיקון בהליך פשוט ומהיר, לתאר באמצעות מסך מגע את התקלה ואז המכשיר התקול יצולם בעמדת השירות מזוויות שונות. בעמדת השירות יכול הלקוח לקבל מכשיר חלופי עד לסיום התיקון. באמצעות אפליקציה ייעודית ניתן להעביר למכשיר החלופי את רשימת אנשי הקשר ולאחר תיקון המכשיר הלקוח יקבל מסרון המזמין אותו לקבל את מכשירו המתוקן בכל עמדת שירות של Cellomat בה יבחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמדת Cellomat./מערכת וואלה!, צילום מסך

רישיון לייצר רישיון

וקטור הישראלית הודיעה כי תתחיל לייצר במפעליה בכרמיאל רישיונות לתוכנות מערכות הפעלה משובצות מחשב (Embedded) של מיקרוסופט. בכך מסתיים תהליך הכנה והסמכה של כשלוש שנים וכעת, נמנית החברה עם היצרניות המורשות הבודדות בעולם לייצור רישיונות אלה. לדברי החברה היקף החוזה החדש נאמד ב-5 מיליון שקלים לשנה וכעת היא צפויה להגדיל את הכנסותיה בכ-30 אחוזים במשך שלוש השנים הקרובות. במסגרת המהלך תרחיב וקטור את הפעילות במפעלה בכרמיאל ותגייס 10 עובדים נוספים, רובם לקווי ההרכבה.

לומדים בכיף

"האקתון מגדל דוד", התקיים השבוע בירושלים, בחסות חברת אפסון, בהשתתפות כמאה יזמים, מפתחים, מעצבים ושוחרי טכנולוגיה. בתחרות הפיתוח הראשונה בישראל, המיועדת לפיתוח טכנולוגיות גיימינג, מציאות רבודה ומציאות מדומה לתחום המוזיאונים והתרבות, זכה במקום הראשון צוות הפיתוח של רועי אלבז. הזוכים המציאו אפליקציה שניתן להתאימה למשקפי מציאות מדומה ולסמארטפונים, על מנת לקבל סקירה חיה וצבעונית, עמוסת מידע על ההיסטוריה של החלל בעזרת משחק אינטראקטיבי מעניין - "גיימיפיקציה לתהליך הלמידה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוכים בהאקתון מגדל דוד./מערכת וואלה!, צילום מסך

הבטחות צריך לקיים

המגזין הטכנולוגי היוקרתי רד הרינג (Red Herring) בחר ב-moblin הישראלית לאחת מ- 100 חברות הסטארט-אפ המבטיחות ביותר במסגרת התחרות השנתית Red Herring Top 100 Europe. מובלין היא שחקנית עולמית בטכנולוגיות פרסום דיגיטלי ומספקת שירותים למותגים גדולים כמו eBay, פרוקטר אנד גמבל, מיקרוסופט, פוקר סטארס, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully