וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקדימו את אפל: סמארטפון ראשון בעולם בלי שקע אוזניות

אילן גלר

24.4.2016 / 9:29

ב-LeEco הסינית טוענים כי למשתמש עדיף ללמוד להסתדר ללא חיבור האוזניות, שכן עיצוב זה מאפשר ייצור של מכשירים דקיקים ונאים במיוחד. ובמקרה הזה, גם עם מפרט לא רע בכלל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקום שקע אוזניות, שקע טעינה אוניברסלי. הגיוני./מערכת וואלה!, צילום מסך

רוב הדיווחים והשמועות אודות מכשיר האייפון 7, אותו צפויה אפל להציג בחודש ספטמבר, מצביעים על חיסולה של כניסת האוזניות הסטנדרטית (3.5 מילימטר) לטובת עיצוב דק יותר, ומעבר לשימוש באוזניות אלחוטיות או כאלו המתחברות ישירות לכניסת ה-Lightning המשמשת בדרך כלל לצורך סנכרון והטענה. אנליסטים רבים מזהירים כי זהו מהלך מסוכן, שבוודאי יגרור עמו לא מעט תלונות מצד המשתמשים ועלול לעודד נטישה אך בכל זאת היצרניות הסיניות כבר ממהרות להעתיק אותו.

הראשונה להגיע לקו הזינוק היא LeEco, שמכשירי סמארטפון נטולי שקע אוזניות מתוצרתה יגיעו למדפי החנויות חודשים רבים לפני האייפון 7, למרות ההערכות האחרונות כי אפל בסופו של דבר לא תיישם את השינוי הדרמטי הזה באף דגם שייצא בשנת 2016. ב-LeEco טוענים כי למשתמש עדיף ללמוד להסתדר ללא חיבור האוזניות, שכן עיצוב זה מאפשר ייצור של מכשירים דקיקים ונאים במיוחד.

במקום האוזניות הסטנדרטיות, תציע LeEco למכירה שתי דגמי אוזניות המתחברים לשקע הטעינה של המכשיר (USB Type-C). בשני הדגמים מובטחת איכות צליל גבוהה באופן משמעותי מזו של האוזניות הסטנדרטיות של אפל.

שלושה מכשירים ראשונים בקו נטול-השקע צפויים להגיע למדפי החנויות כבר בשבועות הקרובים, במחירים של בין 170 דולרים לדגם הבסיסי המצויד במעבד MediaTek ומסך 5.5 אינץ' עם 3 גיגה זיכרון RAM, סוללה בקיבולת של 3,000 מיליאמפר-שעה ומצלמה של 16 מגה פיקסל, ועד 325 דולרים לדגם המתקדם ביותר הכולל מעבד קוואלקום סנאפדרגון 820 (כמו בגלקסי S7 וב-LG G5, מסך בגודל 5.7 אינץ', סללה בקיבולת של 3,100 מיליאמפר-שעה, מצלמה אחורית של 21 מגה פיקסל ולא פחות מ-6 גיגה זיכרון RAM.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי שקע אוזניות. שני דגמים של LeEco./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאחור המכשיר דומה מאוד לשילוב של אייפון ו-HTC, שגם הוא חיקוי של אייפון./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully