וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מאפשרת סוף סוף לכבות את כל ההתראות על שידורים חיים

אילן גלר

25.4.2016 / 5:38

האפשרות החדשה כנראה תפגע מעט במאמציה של פייסבוק לקדם את השידורים החיים בטווח הקצר, אך ללא ספק הופכת אותנו למשתמשים מרוצים יותר בטווח הארוך

פייסבוק עמדה בהבטחה שניתנה לפני כמה שבועות: למרות הדחיפה המשמעותית שהחברה נותנת לשידורים החיים, משתמשי הרשת החברתית, המעוניינים בכך, רשאים כעת לחסום את כל ההתראות לשידורים חיים, כך שלא יופיעו עוד במסך ההתראות באתר או באפליקציה הניידת.

עד כה האפשרות היחידה הייתה למנוע התראות מכל עמוד או אדם בנפרד, כך שהמשתמש הממוצע הוצף בעשרות התראות מדי שבוע על, שידורי וידאו שכנראה לא מאוד מעניינים אותו.

כדי לבטל את ההתראות באופן קבוע כנסו לעמוד ההגדרות של פייסבוק, על ידי לחיצה על המשולש ההפוך בסרגל הניווט העליון ואז בלחיצה על הגדרות (Settings). חפשו שם את האפשרות התראות (Notification), ומימין לקטגוריית השידורים החיים (Live Videos) תמצאו תיבה המאפשרת בחירה בין קבלת התראות קבועות (On), קבלת התראות מחברים בלבד (Suggestion Off), או כיבוי כל ההתראות (All Off).

פייסבוק נמצאת במהלכה של תכנית רחבת היקף, שתציב את שידורי הווידאו החיים במרכז שירותיה, כולל כפתור גדול ונגיש במרכז האפליקציה הניידת. יש בהחלט משהו מעודד בכך שהחברה החליטה, במקרה זה, ללכת לקראת הגולשים ולהכניס אפשרות שדווקא תפגע במאמציה של פייסבוק בטווח הקצר, אך כנראה תהפוך את המשתמשים למרוצים יותר בטווח הארוך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חפשו את הסעיף המתאים בעמוד הנוטיפיקציות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכבו את השידורים החיים לגמרי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully