וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוד לאללה: הכירו את סמארטפון האנדרואיד הקטן בעולם

26.4.2016 / 10:14

המפרט שלו אמנם לא מרשים במיוחד, בהשוואה למכשירי הדגל היקרים שיש היום בשוק, אבל מסך בגודל 2.4 אינץ' על מכשיר בגודל של כרטיס אשראי עשוי למצוא חן בעיני לא מעט משתמשים. המחיר? רק 49.99 דולרים

יח"צ - חד פעמי

במרוצת השנים מסכי הסמארטפונים עברו התקדמות גדולה באיכות וגם תפחו בגודל. לפני חמש שנים היינו רגילים למסכים בגודל 3.5 אינץ', שהיו נחשבים לגדולים, והיום אנחנו רגילים למסכים שמתחילים ב-5 אינץ' ברזולוציית Full HD. אבל בעוד טרנד המסכים הגדולים כבש את השוק, יש משתמשים רבים המעוניינים בסמארטפונים קטנים ואיכותיים ככל האפשר. אפל גם זיהו את זה השנה והשיקו את האייפון SE עם מסך 4 אינץ' אבל גם יצרניות רבות אחרות עדיין ממשיכות להתמקד ביצור סמארטפונים עם מסכים קטנים. למרבה הצער, בניגוד לאייפון SE, מדובר במכשירים עם חומרה מיושנת ומפרט לא מפנק במיוחד.

חברת Posh mobile האמריקנית מייצרת סמארטפונים וטאבלטים במחירים לכל כיס. לאחרונה החברה השיקה את ה-Micro X S240 - סמארטפון האנדרואיד הקטן ביותר שיוצר עד כה. הסמארטפון שוקל 52 גרמים בלבד וכולל מסך בגודל 2.4 אינץ', אורכו כ-89 מילימטרים (כמו כרטיס אשראי) ועוביו 11.6 מילימטרים.

כאמור, הסמארטפון המיניאטורי כולל מסך מגע בגודל 2.4 אינץ', מעבד כפול ליבה במהירות של MediaTek במהירות 1.2 גיגה-הרץ, 512 מגהבייט (חצי גיגה) של זיכרון RAM ו-4 גיגה לאחסון פנימי (בדומה למפרטים של שעונים חכמים).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגודל של כרטיס אשראי./מערכת וואלה!, צילום מסך

במכשיר תוכלו למצוא חריץ הרחבה לכרטיסי זיכרון ומערך מצלמות פשוט למדי הכולל מצלמה אחורית של 2 מגה פיקסל ומצלמה קדמית ברזולוציית VGA. את כל זה מפעילה סוללה בגודל 650 מיליאמפר-שעה ואף תוכלו למצוא בתוך המכשיר תמיכה בקישורית בדור הרביעי.

אם אתם דואגים מהמסך הקטן, בחברה מבטיחים שמערכת ההפעלה עברה התאמה למסך של המכשיר הנמכר במחיר של 49.99 דולרים בלבד. הוא זמין לרכישה כבר עכשיו דרך אתר אמזון ומגיע בצבעים: שחור, לבן, כחול ו-ורוד. בתוך הערכה תוכלו למצוא מטען לקיר, כבל טעינה, אוזניות ואפילו מגן מסך. אל כל זה מצטרף שובר של 15 דולרים המוטען בתוך המכשיר לנסיעות בשירות ההסעות החברתי Uber.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
Micro X S240.
מפרט לא משהו, אבל סביר ביחס למחיר.
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביחס לאייפון הוא נראה כמו צעצוע./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully