וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסא חוף מבוסס על הוברבורד - זה רעיון כל כך רע שהוא מעולה

אילן גלר

27.4.2016 / 8:40

במקום לנסות לעמוד על הסקייטבורד הממונע המושמץ, ולשבור את אחת העצמות בגוף, יזם מחוכם כבר מצא דרך להפוך את כלי התחבורה הזה להרבה יותר יעיל וידידותי

צילום מסך

בעקבות תקנות חדשות בארה"ב ובמערב אירופה, המגבילות באופן משמעותי את השימוש בסקייטבורדים ממונעים - הוברבורד - בשל בעיות בטיחות שונות (הכוללות גם התלקחות ספונטנית בעת חיבור לחשמל), מאות אלפי אנשים שכבר מיהרו לרכוש את המוצר כשהיה באופנה נתקעו כעת עם גאדג'ט חסר שימוש. יזם זריז (וכנראה גם בעל חוש הומור) הצליח לחשוב על פטנט שהופך את ההוברבורד למועיל הרבה יותר מכפי שהיה בגרסתו המקורית - פשוט מחברים אותו לכיסא חוף.

תוצר החיבור המוזר הזה, המכונה HoverCart, הוא מעין מכונת קארטינג זעירה שניתן לשלוט בה באמצעות תנועת כפות הרגליים בלבד. היא נעה בזריזות גם בתנאי שטח לא פשוטים (כמו חוף הים), ומסוגלת אפילו לגרור עמה ציוד רלוונטי: מזרנים, גלשנים, סירות מתנפחות ואפילו מקרר. נסיעה על הוברבורד בעמידה היא מתכון לתאונות מצערות, אך עושה רושם כי בישיבה הרבה יותר קל להשתלט בכלי התחבורה הזה.

מחירו של קיט ה-HoverCart עומד על כ-70 דולרים והוא כולל רק את הכיסא המותאם והתקן החיבור. את ההוברבורד עצמו תאלצו לרכוש בנפרד. יש לנו תחושה כי בקרוב יצוצו להמצאה הזו עוד חיקויים שיהפכו את אחד המוצרים המושמצים של 2015 שוב לפריט חובה, אך כעת בעת היציאה לחוף הים.

  • עוד באותו נושא:
  • הוברבורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully