וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הדרואיד שחיפשתם: BB8 המקורי הגיע לישראל

27.4.2016 / 8:30

הוא מגיע למהירות מקסימלית של 7.2 קמ"ש, מסוגל להגיב לפקודות קולית ונטען בהשראה חשמלית, ללא חיבור פיזי. וכן - זה כנראה הרובוט הכי חמוד שיכול להיות שלכם

צילום מסך

אחד מהכוכבים הבלתי-מעורערים בסרט האחרון בסדרת "מלחמת הכוכבים" מגיע לארץ. לא, זה לא הריסון-האן-סולו-פורד אלא רובוט ה-BB8 הכדורי החמוד. את הרובוט ניתן לנווט באמצעות אפליקציה והוא כבר מאזן לבד את ראשו, שמאיים להתנתק מהגוף בכל פנייה.

ה-BB8 מגיע למהירות של 7.2 קמ"ש, ואחרי אינטראקציה זריזה עם המפעיל הוא מסוגל להפגין טווח תגובות משתנה ואפילו לומד להשתפר כשנותנים לו פקודה קולית. ניתן לכוונו לפטרל ולצפות כיצד הוא מסייר באופן עצמאי, או להנחות אותו בעצמכם.

ה-BB8 מזהה ומגיב לקול, כאמור, ניתן להקליט ולצפות באמצעותו בסרטוני וידיאו וירטואליים והאפליקציה שלו מתאימה גם לאייפון וגם לאנדרואיד. טעינה אחת מלאה (בהשראה חשמלית, ללא חיבור פיזי) מספיקה לשעת משחק ומחירו עומד כרגע על 899 שקלים.

השליטה ברובוט הזה לא קלה ברגע הראשון אבל במהרה קולטים את האופי שלו ונכנסים לקצב. בשלב הזה כבר קשה להפסיק לשחק איתו עד שהסוללה מתחילה להיחלש, ואז כבר תמצאו את עצמכם מדברים אליו בטטואינית שוטפת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתגלגל במהירות של 7.2 קמ"ש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully