וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לבלגן: האפליקציה שמאפשרת לשלוט בכל התראה בנפרד

אילן גלר

28.4.2016 / 9:59

לא יהיה נחמד יותר אם תהיה אפשרות לשלוט בכל נוטיפיקציה בסמארטפון בנפרד, לקבוע לה כללים ולנטרל את כל ההתראות המיותרות? הפיצ'ר הזה לא קיים באנדרואיד, אבל יש אפליקציה בשביל זה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצת יותר שליטה באזור העמוס הזה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם מרגישים שההתראות בסמארטפון שלכם יצאו משליטה, תמיד אפשר לבטל את כל הנוטיפיקציות, אבל יהיה הרבה יותר נחמד אם תהיה אפשרות לשלוט בכל התראה בנפרד, לקבוע לה כללים ולנטרל את כל ההתראות המיותרות.

אומנם אין את האפשרות הזו באנדרואיד אבל יש מה לעשות בקשר לזה - כל עוד המכשיר שלכם מבוסס על גרסה עדכנית יחסית של מערכת ההפעלה מבית גוגל (גרסה 4.3 ומעלה), אפליקציה בשם Nevolution המוצעת להורדה בחינם ב-Play Store מאפשרת לקבוע בדיוק אילו התראות יופיעו, מתי וכיצד הן יראו.

לאחר התקנת והפעלת האפליקציה, תוכלו לבחור מבין כמה אפשרויות לתצוגת נוטיפיקציות - אם אתם רוצים לקבץ את כולן תחת התראה אחת, בחרו באפשרות Bundle; אוהבים לראות כמה שיותר פרטים לפני שאתם לוחצים? האפשרות Multi-Line תציג יותר שורות לכל התראה, כך שתוכלו להבין בקלות במה מדובר. Elastic List הוא תיקון קוסמטי שמנצל טוב יותר את השטח הפנוי בווילון ההתראות, בעוד ש-Stack תדאג לכך שהתראות מרובות מאותה האפליקציה יופיעו תמיד יחד.

האפשרות האחרונה היא כנראה המועילה ביותר. אם אתם תמיד מתעצבנים כשחלקו העליון של המסך מכוסה על ידי התראה בזמן שאתם משחקים או גולשים באינטרנט, סמנו את האפשרות No Heads-Up שתמנע מההתראות להופיע בצורה זו. מפתיע מעט שגוגל לא שילבה את ההגדרה הזו במערכת ההפעלה עצמה - אך בשביל זה בדיוק קיימת האפליקציה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully