וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק פותחת חזית מול סנאפצ'ט - משיקה אפליקציית צילום חדשה

אילן גלר

28.4.2016 / 10:48

לפי הדיווחים, מטרת האפליקציה היא לעודד את מאות מיליוני המשתמשים ברשת החברתית לצלם ולשתף יותר תמונות וסרטוני וידאו, וגם להפיק שידורים חיים

אמא מצלמת את בתה בסמארטפון. ShutterStock
יש כבר לא מעט אפליקציות צילום, למה בפייסבוק חושבים שהם עלו על משהו חדש?/ShutterStock

עיתון הוול סטריט ג'ורנל, הנהנה ממוניטין אמין, מדווח על אפליקציה חדשה מבית פייסבוק שתושק בהמשך השנה עבור מכשירי סמארטפון מבוססי אנדרואיד ו-iOS. האפליקציה מיועדת לממשק המצלמה, ומטרתה היא לעודד את מאות מיליוני המשתמשים ברשת החברתית לצלם ולשתף יותר תמונות וסרטוני וידאו - וגם להפיק שידורים חיים, טכנולוגיה שפייסבוק מתמקדת בה לאחרונה.

בניגוד לאפליקציה הרגילה של פייסבוק, המציגה כברירת מחדל את פיד העדכונים שלכם, האפליקציה החדשה תציג מיד עם פתיחתה את ממשק הצילום, לצד כפתורים לשיתוף בפייסבוק ובאינסטגרם. דווקא הפשטות הזו אמורה לקרוץ למשתמשים צעירים, שאינם מתעניינים בשלל התכונות המתקדמות שבאפליקציה הרשמית של פייסבוק, ומחפשים אחר שירות פשוט ומהיר לשיתוף תמונות וסרטונים.

אם כל זה נשמע לכם מעט כמו אפליקציית המסרים הפופולרית Snapchat, אין זה מקרה. בפייסבוק רואים ב-Snapchat איום משמעותי, וזו בהחלט לא תהיה הפעם הראשונה בה החברה מנסה לפתוח חזית מולה. מ-2012 ועד היום שחררה פייסבוק לא פחות מ-5 אפליקציות סמארטפון שונות המציגות תכונות דומות לאלו של Snapchat, אך כולן כשלו והוסרו מחנות האפליקציות לאחר שלא הצליחו לצבור כמות מספקת של משתמשים. לאחרונה אף רכשה פייסבוק את אפליקציית MSQRD, שעושה בדיוק מה שעושים הפילטרים בסנאפצ'ט.

מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג, ספטמבר 2015. AP
משתלט על האינטרנט. מארק צוקרברג./AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully