וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיימרית הושעתה לאחר שחשפה בטעות את איבר מינה בשידור חי

1.5.2016 / 9:09

אתר טוויץ' ידוע כזירת סטרימינג פופולרית במיוחד עבור גיימרים, ובעיקר עבור הגיימריות הכוכבות שזוכות לאלפי תגובות. אבל כשהמצלמה רצה בשידור חי, לא תמיד אפשר לשלוט במה שהיא קולטת

צילום מסך

גיימרים רבים חולקים את חווית המשחק שלהם בערוצי יוטיוב ואתרי סטרימינג כמו Twich אך עוקביה של אחת מהן זכו להצצה מהזן הבלתי צפוי לאחרונה, שגרמה גם להשעיית חשבון המשתמש שלה באתר.

הגיימרית ליה מיי, בעלת הכינוי LegendaryLea, שידרה באתר טוויץ' בזמן ששיחקה ב-Dark Souls, וכשהיא ניסתה להביא משהו מחוץ לפריים המצלמה, הרימה בהיסח הדעת את רגלה, ואגב כך חשפה בטעות את איבר מינה בפני הגולשים.

למרות ההסברים, הושעתה ליה מיי מהאתר, ככל הנראה למשך כחודש, בשל הפרת תנאי השימוש. תודה היא יכולה להגיד לגולשים הרבים שהתלוננו וחלקם אף האשימו את הגיימרית בחשיפה מכוונת, בנסיון למשוך צופים. מעריצים בחרו להגן עליה וענו בתגובה כי אתר הווידאו החברתי לגיימרים נסחף בתגובותו למה שנראה, או לא נראה, בשידור.

הודעתה מטוויצ'. צילום מסך
אופס?/צילום מסך

אלו לא איחרו להגיב להצצה הבלתי צפויה בחלקיה האינטימיים של הגיימרית מסן דייגו, שטענה כי לא חשפה עצמה בשידור, וכי כל מה שראו הגולשים הנלהבים הוא חלק של הירך שלה. "ירכיים הם לא ואגינה", היא הבהירה בטוויטר.

"מתנצלת שהייתי צריכה לעמוד בצורה מוזרה בגלל פציעת הקרסול שלי", הסבירה מיי. "לבשתי מכנסיים קצרים של בנים מתחת ואיבדתי את שיווי המשקל שלי כשעמדתי. תנועת הרגל החושפנית שלי נועדה למנוע ממני ליפול".

לפי הדיווחים, בעקבות הסערה שפרצה ברשת, חשבון הטוויטר של ליה הוצף במעריצים והגיע כבר ליותר מ-115,000 עוקבים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • טוויצ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully