וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציה שהופכת את המסך בכל מכשירי אנדרואיד ל-Always On

אילן גלר

5.5.2016 / 6:19

אם נדמה לכם שאתם מבזבזים יותר מדי זמן בהדלקה של מסך הסמארטפון רק כדי לבדוק מה השעה, אתם כנראה צודקים. האפליקציה הזו תחסוך לא מעט הדלקות של המסך

צילום מסך

אחת התכונות הפשוטות אך השימושיות יותר של מכשירי הדגל החדשים מבית סמסונג ו-LG היא מצב ה-Always On, המציג באופן קבוע על מסך הסמארטפון הכבוי-לכאורה מידע בסיסי כגון התאריך, מצב הסוללה והשעה לצד הודעות והתראות המתקבלות מאפליקציות, ללא צורך בהדלקת המסך כולו. כך ניתן להציץ בזריזות ולהתעדכן, מבלי לבזבז סוללה.

אם זה נשמע לכם כמו משהו שהייתם רוצים, לא חובה לקנות מכשיר חדש - אפשר ליהנות ממסך Always On גם במכשיר שלכם באמצעות האפליקציה Glance Plus, הזמינה להורדה בחינם מה-Play Store. לאחר ההתקנה, הפעילו את האפליקציה ושם הדליקו את מצב ה-Always On שבתפריט העליון. כעת יוצגו על גבי המסך שלכם עדכונים והודעות גם אם הוא לא דולק באופן מלא באותו רגע.

שימו לב כי בעוד שהגלקסי S7 וה-LG G5 צוידו בחומרה ייחודית המאפשרת תצוגה שכזו, מבלי לפגוע באופן משמעותי בביצועי הסוללה, מכשירים ישנים יותר עשויים בהחלט שלא לעמוד באתגר. קודם כל, מומלץ להשתמש באפליקציה רק אם בסמארטפון שלכם יש מסך מסוג AMOLED (כמו רוב דגמי סמסונג של השנים האחרונות).

שנית, השקיעו כמה דקות בתפריט החיסכון באנרגיה (Power-Saving) של האפליקציה. רצוי לקבוע שעות פעילות מסוימות עבורה, על מנת שהמסך לא יישאר דולק כל הלילה ללא צורך, וגם להפעיל את האפשרות "Detect Phone in Pocket" שתכבה את המסך לחלוטין כשהמכשיר נמצא בתוך התיק או הכיס שלכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה אמנם לא חסכוני בסוללה, אבל זה חוסך המון זמן./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully