וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוץ': גוגל רשמה פטנט על גאדג'ט שמזריקים לעיניים

אילן גלר

2.5.2016 / 6:28

בעוד חברות טכנולוגיה בעולם מתמקדות בטכנולוגיה עתידנית של עדשות מגע חכמות, ענקית החיפוש מקליפורניה כבר רשמה פטנט על גאדג'ט שיהפוך לחלק מהעין שלנו בעתיד ויאפשר לנו לתקשר עם הרשת

זריקה בעין. ShutterStock
באת לבוטוקוס? לא, התקנה של מחשב בעין./ShutterStock

לחלק מכם זה ישמע כמו חלום, לאחרים כמו סיוט. פטנט שאותו רשמה גוגל לאחרונה כולל פרטים על גאדג'ט עתידני, שיוזרק ישירות לתוך העיניים. שימו לב כי לא מדובר בעדשות מגע חכמות, הניתנות להנחה והסרה חיצונית, אלא ברכיב שיהפוך לאחר ההשתלה לחלק בלתי נפרד מהעין שלכם, ואפילו יחליף את עדשת העין הטבעית.

בתוך הגאדג'ט נמצאת עדשה אלקטרונית חדשה עבור העין (שאמורה לספק איכות ראיה מצוינת), מערך של חיישנים ומשדרים, אמצעי לשמירת מידע דיגיטלי וגם אמצעי אספקת אנרגיה שיוטען באופן אלחוטי. רוב כוח העיבוד של הגאדג'ט אמור להגיע ממכשיר חיצוני שיתחבר אליו, אולי סמארטפון (מסמך הפטנט אינו מפרט לגבי המכשיר), שם גם יותקנו אפליקציות שונות שיאפשרו לכם לראות את העולם כולו באור חדש.

נשמע מטורף? מומחים שבחנו את תהליך ההשתלה המפורט בפטנט מסבירים כי קיים דימיון רב בינו ובין תהליכים לשיפור הראייה באמצעות לייזר, כלומר לא מדובר בתהליך פולשני במיוחד. הבונוס, לפי גוגל, הוא שלצד שיפור הראייה תוכלו גם ליהנות יום אחד מפיצ'רים שימושיים, כמו מידע על האדם העומד מולכם או שם הרחוב הבא אליו עליכם לפנות - וכל זה באמצעות חומרה המוטמעת ישירות לתוך העין שלכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, הבנו - זה נכנס לתוך העין. מתוך מסמך הפטנט של גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלב אחד אחרי עדשות המגע החכמות שיהפכו אולי בשנים הקרובות למציאות יומיומית./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully