וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לייק: טרולים ישראלים, גולשת סקסית, ההוא שממיס הכול ועוד

2.5.2016 / 8:13

החתולה עם העיניים הירוקות שכבשה את הרשת, גולשת הגלים הסקסית שסוחפת אחריה יותר ממיליון עוקבים, המקום ביוטיוב שתוכלו למצוא בו רק סרטונים של המסת חפצים ושני עמודי פייסבוק ישראלים של טרולים מעולים

צילום מסך

(בסרטון: צמר גפן מתוק נמס - זה מהפנט)

ממיס את הלב (ועוד כמה דברים)

לפני כחודשיים צץ ביוטיוב הערוץ LET'S MELT THIS ("בואו נמיס את זה", בעברית) וכל סרטון בו כבר זוכה לעשרות או מאות אלפי צפיות. הרעיון מאחורי העמוד פשוט מאוד - לוקחים מבער, לוקחים חפץ יומיומי ובודקים מה קורה לו מתחת ללהבה. המלצה שלנו: חכו עם הסרטונים האלה לסוף היום - זה ממכר.

עלתה על הגל

אנסטסיה אשלי עשתה קריירה מגלישת גלים. היא מטיילת בכל העולם ומבלה לא מעט על חופים פסטורליים. היא גם אוהבת מאוד להצטלם ולפרסם את התמונות שלה באינסטגרם, מה שהביא לה יותר ממיליון עוקבים. העובדה שהיא נראית לא רע בביקיני, ועושה שטויות בסרטונים, כנראה גם תרמו לזה.

אלופי הטרולים 1

עמ;לק - העמוד הפופולרי בפייסבוק, ששמו נגזר מהעמוד אמ;לק שנוהג לסכם בקצרה אייטמים המקודמים עם מלכודות כותרות, מצליח לשמור על רעננות למרות האהדה הגוברת אליו ונותן סיכומים שקריים אבל נבזיים ומשעשעים במיוחד לכותרות שרצות ברשת.

אלופי הטרולים 2

הקבוצה "צריכים פוטושופ" שואבת השראה ממתקפות הפוטושופ הידועות שרצות באתרים כמו Reddit ואימג'ר. אנשים מעלים תמונה, מבקשים עזרה עם פוטשופ (תורידו בבקשה את האיש ברקע, תוסיפו לי שיזוף וכו') ומקווים שמישהו אחד לפחות יעשה את מה שהם ביקשו. השאר עושים מה שהם רוצים והתוצאות לרוב משעשעות ומקוריות במיוחד. אל תשכחו להציץ בתגובות לפוסטים - שם קורה כל הקסם.

מטפסים על האוורסט

אדריאן בלינג'ר וקורי ריצ'רדס מפרסמים תמונות וחוויות במהלך הטיפוס שלהם על ההר הגבוה בעולם באמצעות ההשטאג #EverestNoFilter באפליקציית סנאפצ'ט. התמונות שלהם מגיעות כמובן גם לטוויטר ואינסטגרם, שם הגולשים מגיבים בהתלהבות לכל תמונה.

העיניים שכבשו את הרשת

כן, גם הפעם יש לנו חתול במדור; בכל זאת, אנחנו מדברים על האינטרנט - המקום שהפך למקדש לחיה הפרוותית עוד הרבה לפני שמישהו חשב להמציא את אינסטגרם. לסמות' ("חלקה") החתולה יש 140 אלף עוקבים וכל הפרופיל שלה פשוט מלא בתמונות שלה מתפנקת או מביטה למצלמה עם עיניה הירוקות העמוקות, או עושה את שניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully