וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקשואו: אפליקציית המסרים הזו הופכת ללהיט במהרה

אילן גלר

6.5.2016 / 6:16

יש לא מעט שחקניות בשוק אפליקציות המסרים וכולן רוצות להיות הדבר הבא. אחרי שסנאפצ'ט פינתה את הכיסא החם, והפכה לדבר הנוכחי הכי גדול, הרשת מזמזמת על מחליפה ראויה, המאפשרת לכולם לקרוא את השיחות שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוקשואו - שיחות פומביות./מערכת וואלה!, צילום מסך

סנאפצ'ט כבר ביססה את עצמה בתור הדבר הכי חם כרגע, אבל בתוך כך איבדה את המעמד הנחשק והחמקמק של "הדבר הבא". למרות שרובנו משתמשים בשתיים או שלוש אפליקציות מסרים כמו ווטסאפ או ווייבר, הרשת מוצפת באפליקציות דומות עם גימיקים שונים.

כעת נראה שיש שחקנית עולה חדשה שמצליחה למשוך תשומת לב - אפליקציית Talkshow, הזמינה כעת להורדה למכשירי אייפון בלבד. היא הושקה לפני פחות משבוע והופכת במהירות ללהיט ויראלי. הקונספט שמאחוריה פשוט עד כדי גיחוך: אווירה של שידור חי באמצעות רצף הודעות טקסט הזמינות לכל מי שמעוניין לקרוא אותן, או כפי שיוצרי האפליקציה מכנים את החוויה "הודעות טקסט פומביות".

כל אחד יכול לארח תכנית המורכבת מהודעות טקסט שכאלו, וגולשים אחרים יכולים לעקוב אחריה בזמן אמת, לשתף הודעות או תמונות משלהם או אפילו לבקש להצטרף כמנחה. הרעיון לאפליקציה הגיע מדיאלוג בין הזמרת טיילור סוויפט לכותב השירים אד שירן, שתמונה ממנו פורסמה באינסטגרם. "אנשים מצלמים תמונות של הודעות ומשתפים אותם ברשת כבר שנים, אבל הדיאלוג הזה הוא שדחף אותי להמציא את Talkshow", מסביר היזם מייקל סיפי.

לדבריו, "הדיאלוג הקטן הזה מצחיק, אישי, ואפילו ששני המשתתפים בו הם כוכבי-על עדיין קל להזדהות אותם. מדוע? כי כולם שולחים הודעות טקסט. רציתי ליצור אפליקציה שתעניק לאנשים פלטפורמה לשיתוף שיחות כאלה מול קהל". אם זה נשמע לכם מדליק, נזהיר אתכם מראש כי בעקבות ההתעניינות האדירה באפליקציה השרתים אינם עומדים בעומס, ולעתים קרובות השירות קורס. תאלצו להתאזר בסבלנות אם מתחשק לכם לבחון בעצמכם את הטרנד החדש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully