וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגניב או מטופש? ווינדוס 95 הותקנה על שעון חכם. צפו

אילן גלר

3.5.2016 / 6:29

רוב משתמשי השעונים החכמים יודעים שעולם האפליקציות אמנם מתרחב אבל הוא מוגבל מאוד. אבל משתמש אחד באפל ווטצ' החליט לפרוץ את המכשיר ולהתקין עליו את מערכת ההפעלה הקלאסית מבית מיקרוסופט

צילום מסך

מה תעשו אם יהיה לכם שעון חכם של אפל, יותר מדי זמן פנוי ותחושה שהעולם זקוק עדיין למערכת ההפעלה הוותיקה של מיקרוסופט, ווינדוס 95? המתכנת ניק לי הצליח להתקין על השעון שלו את מערכת ההפעלה הקלאסית, שהפכה את ווינדוס למעשה לפופולרי כל כך באופן כמעט מושלם על המסך הקטנטן של השעון, למעט מהירות פעולה איטית במיוחד.

מאחר ומפרט החומרה של האפל ווטצ' חזק הרבה יותר משל מחשב אישי ממוצע משנות ה-90, ברור שהאיטיות הזו אינה תוצאה של היעדר חומרה מספקת, אלא פשוט נדרש עוד זמן לצורך התאמת מערכת ההפעלה הישנה לחומרה שעבורה היא לא תוכננה מעולם. החדשות הטובות הן שניק הצליח בכלל להתקין מערכת הפעלה אלטרנטיבית על השעון (אפשרות שאותה אפל בוודאי לא מציעה באופן רשמי).

כדי למנוע ממסך המכשיר להיכבות לאחר מספר שניות, הכין לי מעין זרוע מכאנית שלוחצת באופן קבוע על הכפתור הצדדי של השעון וכך לא מאפשרת לו להיכנס למצב מנוחה. כמובן שלא מדובר בפתרון פרקטי במיוחד, ואין הכוונה להמליץ למשתמשים להתקין את חלונות 95 על השעון שלהם - אלא רק להציג את האפשרות ואת יכולותיו המרשימות של המתכנת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

ווינדוס 95 על אפל ווטצ'. צילום מסך
לא מושלם, אבל מריץ את מערכת ההפעלה הקלאסית./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully