וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון הפלסטיק? נקסוס 5X במבחן התעללות קיצוני. צפו

אילן גלר

3.5.2016 / 9:13

הסמארטפון של גוגל (המיוצר על ידי LG) הוא מכשיר לא רע הממוקם בין קטגוריית הביניים לקטגוריית הפרימיום. בניגוד למכשירים רבים אחרים היום, הכיסוי שלו עשוי פלסטיק ולא מתכת, האם זה סייע לו להתמודד עם המבחנים או פגע בסיכוייו להישאר שלם?

צילום מסך

נקסוס 5X, מכשיר הסמארטפון המיוצר במשותף על ידי LG וגוגל, שונה מרוב המכשירים הפופולריים בשוק בהיותו עשוי כמעט כולו מפלסטיק ולא ממתכת יוקרתית. לכאורה, זה אמור להפוך אותו לפגיע יותר מהמתחרים, אך כפי שמבחן ההתעללות של בלוג הווידאו JerryRigEverything מוכיח, לעתים עדיף להיות גמיש מאשר קשוח ועקשן.

תחילה מתמקד המבחן במסך, המוגן באמצעות זכוכית קשוחה. הנקסוס 5X מתברר אינו נופל מאף מכשיר אחר, ועומד היטב בפני ניסיונות שריטה עד ניסיון לנקב אותו בעוצמה גבוהה יחסית של כוח המופעל עליו. צדו האחורי של המכשיר קשוח פחות, וניסיון חיתוך באמצעות סכין הותיר כמעט מיד סימנים על הכיסוי, שכאמור עשוי מפלסטיק אז אין הפתעות. מצד שני, ניסיונות להסיר את הלוגו ממנו לא הצליחו.

מבחן התעללות נקסוס 5X. צילום מסך
למה שמישהו יעשה את זה למכשיר שלו?!/צילום מסך

אולם המבחן המפתיע ביותר הוא כנראה מבחן הקיפול. הנקסוס 5X אומנם מתקפל בקלות, אך באותה המהירות חוזר חזרה למצבו המקורי ללא כל פגיעה ארוכת טווח. במצבים בהם מכשירים עם כיסוי אלומיניום מתעקמים באופן שכמעט בלתי-ניתן לתיקון, ה-5X מפגין גמישות מרשימה.

יש לא מעטים שיטענו גם כי תחושת המגע של החומר הפלסטי הרך נעימה יותר מזו של מתכת קרירה, ואם שמים את כל אלה בצד מדובר במכשיר לא רע בכלל שאומנם לא מפנק את המשתמשים במפרט הטוב ביותר אבל מפצה על זה עם המון אופי וחוויית שימוש טובה מאוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
או את זה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully