וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתעממים במשרד? העבודה שלה היא לצפות כל היום בפורנו

אילן גלר

3.5.2016 / 12:42

אנחנו לא בטוחים שההשפעה ארוכת הטווח של עבודה כזו חיובית במיוחד אבל אין ספק שמדובר בתפקיד שרבים היו רוצים לנסות לעשות. סילביה ניקולובה צופה בתכנים למבוגרים באלפי אתרים ונראה שכרגע היא לא מתלוננת

מערכת וואלה!

סילביה ניקולובה הפכה לאחת הנשים המפורסמות ברשת, לאחר שסרט תיעודי קצר אודותיה הפך ללהיט ויראלי. בזכות הסרט, גילו מאות אלפי גולשים את עבודתה הייחודית של סילביה - היא יושבת כל היום במשרד, וצופה בסרטי פורנו באלפי אתרים.

סילביה מועסקת בחברה המספקת שירות ליצרני תוכן למבוגרים, החוששים כי סרטים שאותם הפיקו יודלפו לאתרי שיתוף קבצים ומשם יופצו באופן פיראטי. כשסילביה מאתרת במהלך חיפושיה סרט המופץ באופן לא חוקי, היא מדווחת על כך למעסיקיה שדואגים לפעול במישור המשפטי להסרתו מהרשת. לאחר מכן, נדרשת ניקולובה לבדוק שוב האם הסרט אכן הוסר וכעת ניתן לצפות בו רק תמורת תשלום.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

מן הסתם, צפייה באלפי שעות פורנו מדי שבוע הפכו את סיליבה למומחית בנושא. "אני מסוגלת לזהות את הסטודיו שהפיק את הסרט רק מהלכלוכים על הקיר או הכתמים על הספה", היא מספרת. משפחתה וחבריה יודעים במה היא עובדת - אך היא מקווה לשמור על זה הסוד בגלל בתה הקטנה לעוד כמה שנים.

למרות שעקרונית עבודתה מאפשרת לה לחיות בכל מדינה בעולם - הרי כל מה שהיא צריכה הוא מחשב וחיבור לאינטרנט - היא מעדיפה לעבוד ממולדתה בולגריה, שם הפקת סרטי פורנו אינה חוקית. ומה לגבי ההשפעה הפסיכולוגית שכל הדימויים האלימים האלה עושים למוחה? נראה שאת סילביה זה לא ממש מטריד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתלוננת. סילביה ניקולובה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully