וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרירי, בלונדיני וכוכב רשת - הוויקינג שכבש את אינסטגרם

אילן גלר

8.5.2016 / 5:07

לאס מטברג בן ה-30 הוא חייל בצי הנורווגי המתהדר בחזות שלא הייתה מביישת אף לוחם נורדי. ברוב הצילומים שהוא מעלה, הוא נראה עוסק בפעילויות ספורט שונות או לבוש כאמור בביגוד מינימלי וצמוד המדגיש את שריריו

צילום מסך

יש לא מעט פרופילים פופולריים באינסטגרם אבל נראה שהדבר הלוהט הבא ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות הוא לא בחורה בלונדינית המקפידה לפרסם לפחות תמונת אחת ביום במינימום לבוש אלא בחור בלונדיני המקפיד לפרסם תמונות שלו בלבוש מינימלי.

לאס מטברג הוא חייל בצי הנורווגי המתהדר בחזות שלא הייתה מביישת אף לוחם ויקינגי. בן ה-30 רק התחיל להעלות תמונות לחשבון שלו - וכבר זכה לעשרות אלפי עוקבים המתמוגגים מכל עדכון שהוא מוסיף. לאס מתנשא לגובה של יותר משני מטרים, ומטפח זקן ורעמת שיער לתפארת.

ברוב הצילומים שהוא מעלה, הוא נראה עוסק בפעילויות ספורט שונות או לבוש כאמור בביגוד מינימלי וצמוד המדגיש את שריריו, אם כי באחד הצילומים בחר דווקא להראות צד רך יותר באישיותו והוא נראה מתחבק עם כלבלב פרוותי.

לזכותו של לאס יאמר שאין הוא מנסה להסתיר את העובדה שהוא לוקח את המראה שלו מאוד ברצינות, וכמה מהתמונות עוסקות גם בטיפוח אישי, כגון תספורת וקיצור הזקן בדיוק לאורך הנכון.

התגובות, כצפוי, נלהבות למדי. "זו ההוכחה שאלוהים קיים!", כתבה אחת המגיבות. "אי אפשר להיות יותר נורווגי מזה", נכתב בתגובה אחרת. "האם אתה מהעולם הזה? אתה בטח אסגדרי!" כתב מגיב שלישי, המתייחס לעם הבדיוני מהמיתולוגיה הנורדית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully