וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון חכם רב מסכי - קונספט מוזר אבל אולי עוד יתפוס

אילן גלר

9.5.2016 / 7:03

בעוד יצרניות השעונים החכמות מנסות לגרום לגאדג'ט להיראות כמה שיותר כמו שעון רגיל ומשקיעות בעיצוב אלגנטי או ספורטיבי, שעון הקונספט הזה ממש לא מאופיין בעיצוב מנצח אבל בשימושיות שעוד עשויה לשנות את חוקי המשחק

צילום מסך

אם שעונים חכמים כדוגמת שעון אפל או הגלקסי Gear אינם מלהיבים אתכם, אולי ההמצאה הזו של צוות חוקרים משותף לכמה אוניברסיטאות בארה"ב ובקנדה יצליח לשנות את דעתכם. השעון החכם שאותו פיתחו מבוסס למעשה על שני מסכים, שאחד מהם מתפרק לחלוטין וניתן להצמיד אותם זה לזה במגוון דרכים שונות.

בסרטון ההדגמה ניתן לראות את אחד החוקרים מפרק את השעון מתצוגה אחת לתצוגה כפולה, מבלי להפסיק את פעולתו או לכבות את אחד המסכים, ומעביר את המסך מצד לצד תוך שינוי האפליקציות המוצגות על המסך בהתאם למיקומו.

התוכנה תומכת במגוון סידורים שונים, מסך אחד המציג את השעה בעוד שהשני מציג הודעות מתקבלות או שליטה במוזיקה. אפשרות נוספת המוצגת בסרטון היא מיקום שני המסכים זה לצד זה כדי לקבל תצוגה משותפת כפולה על שניהם.

מאחר ושני המסכים למעשה אלחוטיים, ניתן אפילו להשאיר אחד מהם בבית, או להשתמש במסך אחד לשליטה במשחק ובמסך השני לתצוגה בלבד. מגוון השימושים אדיר, אך יש עוד לא מעט בעיות לפתור בדרך. זמן הסוללה של צמד מסכים דקיקים עלול להיות קצר במיוחד, בעוד שמחירו של שעון המורכב משני מסכים אלחוטיים עלול להיות יקר באופן חריג לעומת הדגמים האחרים בשוק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

שעון חכם דו מסכי. צילום מסך
מכוער אבל שימושי./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שעון חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully