וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיאנסו את הנכדים שלך - אם היית גבר הייתי שובר לך ת'ראש"

10.5.2016 / 7:51

"בגלל שאת אוהבת שמאל אני מאחל לך שיאנסו את הנכדים שלך, יזיינו אותם בתחת שיבינו מה זה שמאל. מיץ של זבל" - וזה רק חלק מהדברים שאמר נהג ישראלי שעצר בצומת ליד שתי מפגינות מבוגרות והטיח בהן את דעתו

בעוד נאום "התהליכים מעוררי החלחלה" של סגן הרמטכ"ל ממשיך להדהד בשיח הציבורי ולגרור תגובות מימין ומשמאל לגבי הידרדרותה של החברה הישראלית, סרטון מלא קללות המציג עימות בין נהג תומך ימין לשתי פעילות שמאל מבוגרות בצומת מצליח כמו לדחוס את כל הדיון לקטע אחד באורך 2:26 דקות.

בתחילת הסרטון, שצילם הנהג עצמו והתגלגל לעמוד "הכל מהכל" בפייסבוק, נראות שתי נשים מבוגרות עומדות בצומת עם שלטים הקוראים להסכם מדיני: "תסתכלו לנו בעיניים" ו-"רק הסכם מדיני יעצור את מעגל הדמים".

הנהג, שצילם את המפגש שלו איתם, יושב באוטו ומתחיל לתחקר את הצמד בנחמדות, תוהה האם הן בשמאל? "את מהשמאל? הכול לגיטימי בסדר", הוא אמר ואחרי שיחה קצרה, במהלכה הן הודו כי אחת היא מצביעת שמאל ואילו השנייה מצביעה ללפיד (יש עתיד) הוא החל לקלל בנונשלנטיות מבהילה: "בגלל שאת אוהבת שמאל אני מאחל לך שיאנסו את הנכדים שלך, יזיינו אותם בתחת שיבינו מה זה שמאל. מיץ של זבל. אם היית גבר הייתי יורד ושובר לך ת'ראש אבל את בחורה ואת מבוגרת".

אחת הנשים המבוגרות ענתה לו וסיפרה שהיא הביאה לארץ עולים בצעירותה: "זבל הבאנו לארץ", היא אמרה והוכיחה שגזענות ושנאה עיוורת היא לא נחלתו של צד אחד בשיחה הזו. בתגובה ענה הנהג: "שערבים יאנסו לך את הנכדים ויעשו להם פיגועי ירי". ואז היא ענתה לו בתגובה: "אני מאחלת לך שלא תזכה לראות ילד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מאחלת לך שלא תזכה לראות ילד"./מערכת וואלה!, צילום מסך

בסופו של הסרטון כל הצדדים ממשיכים לקלל בנחמדות ומסיימים בלחיצת ידיים בין בת זוגו של הנהג, שישבה במושב לצדו, למפגינה השנייה שלא ענתה ורק ספגה את העלבון.

הסרטון, שפורסם תחת הכותרת "כשימני פוגש 2 שמאלניות בצומת", צבר מאות לייקים ושיתופים בימים האחרונים והוא זוכה לפופולריות גוברת ביממה האחרונה. את מאות התגובות ניתן באופן צפוי לחלק לכאלה שמשבחים את מעשיו ומוסיפים עוד כמה קללות נגד שמאלנים ואלו שחשו בושה למשמע הדברים.

"אלוף!!!!!!! כמו שצריך", כתב אחד המגיבים. אחרת תהתה: "מה קשור עוכרי ישראל אני ימנית! אני מדברת על הדיבור שלו ולא על הדעה! אם זאת הייתה סבתא שלך ומישהו היה מדבר אליה ככה??? גועל נפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully