וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה דברים מגניבים שמעולם לא הבחנתם בהם באייפון

אילן גלר

13.5.2016 / 5:18

בדיוק כמו הכפר של הדרדסים, יש אלמנטים עיצוביים קטנים באייפון שרק אם תסתכלו היטב תצליחו לראות אותם. כלומר הם תמיד שם, אבל אף פעם לא טרחתם לשים לב להקפדה של אפל בדברים הקטנים

אייפון. ShutterStock
מקפידים על הפרטים הקטנים./ShutterStock

מערכת ההפעלה של אפל לניידים, iOS, מוקפדת מאוד; היא מלאה בפרטים קטנים שבוודאי לא שמתם לב אליהם בשימוש יום-יומי, אך מעידים כנראה יותר מכל דבר אחר על מידת החשיבה המושקעת בכל פינה במוצר. בחרנו שלושה דברים שראיתם כל יום, אם יש לכם אייפון, וכנראה מעולם לא התעכבתם עליהם.

שלוש התכונות הקטנות האלה במכשיר נראות אולי חסרות משמעות, אך הן מבחינת אפל חלק בלתי נפרד מחווית המשתמש אותה שואפת החברה להציע ללקוחותיה:

השעון זז!

אייקון השעון על מסך הבית, המוביל לאפליקציית השעון, מציג את השעה העדכנית בכל רגע נתון ואם תביטו בו מקרוב לכמה רגעים תוכלו לראות את מחוג שניות נע קדימה. זהו למעשה האייקון הדינמי היחיד על מסך הבית.

מצד לצד

המילים "החלק לפתיחה" המופיעות על מסך הנעילה מוארות מימין לשמאל בגרסה העברית ומשמאל לימין בגרסה באנגלית (Slide to unlock). זהו בדיוק הכיוון בו עליכם להחליק את האצבע על המסך בכדי לפתוח אותו, למקרה שלא שמתם לב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

גם הפנס זז

על סמל הפנס שבתפריט הקופץ בתחתית המסך ממוקם כפתור קטן. הכפתור הזה משנה את מיקומו בהתאם למצב הפנס - דלוק או כבוי, בדיוק כפי שהיה קורא בפנס פיזי שהיה נדלק ונכבה. הנקודה הקטנה הזו אמורה להקל על המשתמש להבחין האם הפנס דולק או כבוי באותו הרגע, למקרה שהתאורה המעוורת בגב המכשיר היא לא רמז ברור מספיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צריך עין חדה כדי לשים לב לדברים האלה בשימוש רגיל./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully