וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוק החדש של אינסטגרם: אייקון מכוער ואפליקציה בשחור-לבן

אילן גלר

15.5.2016 / 9:46

הגולשים כמובן לא התלהבו כולם משינוי העיצוב הדראסטי של האפליקציה הפופולרית, שהחליפה את המגניבות הרטרו-היפסטרית במשהו סגול עם נקודה בצד

צילום מסך

ביום רביעי האחרון זכתה האפליקציה של הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות וסרטונים לאחד העדכונים המשמעותיים ביותר מאז השקתה. העדכון אומנם ויזואלי בלבד - ואינו מוסיף או גורע אף תכונה מהאפליקציה עצמה - אך הוא נוגע כמעט לכל פרט בחוויה אותה מציעה אינסטגרם למאות מיליוני משתמשיה.

השינוי שהביא עמו את רוב התגובות הוא החלפת האייקון הקלאסי של האפליקציה, הן בגרסת ה-iOS והן בגרסת האנדרואיד, באייקון חדש ושונה לחלוטין. את מקומה של מצלמת הרטרו שליוותה את אינסטגרם מיומה הראשון מחליף כעת אייקון שטוח עם ציור מינימליסטי ורקע צבעוני בגווני צהוב וסגול.

הלוגו החדש של אינסטגרם. צילום מסך
מה הם חשבו לעצמם?/צילום מסך

שינוי נוסף הוא החלפת כל הכפתור והפונקציות המופיעות בתוך האפליקציה עצמה לאייקונים פשוטים בצבעי שחור-לבן. את הצורך בשינוי מסבירים בחברה בתהליך שאותו עברה האפליקציה במהלך השנים האחרונות. "הקהילה שלנו גדלה ממקום שבו משתפים תמונות עם פילטרים למשהו הרבה יותר גדול", נכתב בבלוג הרשמי. "המראה המעודכן שלנו מדגיש כמה תוססים ומגוונים הפכו הסיפורים שלכם".

חלק מהמשתמשים ברכו על השינוי, אחרים הודיעו כמובן בטוויטר שמדובר באייקון המכוער ביותר שראו בחייהם. "אינסטגרם הרסו כל דבר טוב שהיה להם עם הלוגו החדש הזה. אלוהים זה פשוט נורא", כותב אחד הגולשים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הכי נעים בעין./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין לא מרשים במיוחד./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully