וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה סמארטפונים שווים עד 2,500 שקלים

17.5.2016 / 6:54

מאייפון SE המשוכלל והקומפקטי ועד וואווי מייט S היוקרתי דרך LG G3 שעדיין שומר על פופולריות. קטגוריית מכשירי הביניים מציעה מפרטים לא רעים תמורת סכומים סבירים

מערכת וואלה!

(בסרטון: שי מזרחי מספר על אייפון SE)

אחרי שהמלצנו על כמה סמארטפונים שווים עד אלף שקלים, הגיע הזמן לעלות מדרגה. עד אלף שקלים המכשירים המומלצים הם לא הכי מתקדמים וכוללים את המרכיבים באיכות הכי גבוהה אבל הם מספקים את הצרכים הבסיסיים. כעת, עם גמישות גדולה יותר במחיר, אספנו עבורכם את הסמארטפונים הבולטים ביותר בטווח המחירים שבין 1,500 שקלים ל-2,500 שקלים. בטווח המחירים הזה, תוכלו למצוא מכשירים איכותיים בהרבה ובהם גם מכשירי דגל לשעבר, שעדיין נותנים תמורה מעולה למחיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשירי הביניים המומלצים שלנו./מערכת וואלה!, צילום מסך

LG G3 - מכשיר הדגל שמסרב להיעלם

בשנת 2014 LG הכריזה על מכשיר דגל חדש בסדרת ה-G, שהמשיך את הקו העיצובי של ה-G2; ובדומה לו, גם הוא לא אכזב את המשתמשים. ה-G3 כולל מפרט מתקדם שגם היום מספק את כל הצרכים של המשתמש הממוצע. למעשה, מדובר באחד המכשירים הראשונים בשוק שכלל מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD. בפנים, תוכלו למצוא את ערכת השבבים Snapdragon 801 של קוולקום, 3 גיגה זיכרון RAM, 32 גיגה פנימי לאחסון, סוללת 3,000 מיליאמפר-שעה, מצלמת 13 מגה פיקסל עם לייזר פוקוס למיקוד מהיר ומצלמת 2 מגה פיקסל קדמית. נכון, ה-G3 חגג כבר יומולדת שנתיים, ומערך המצלמות שלו כבר לא מתקדם כמו המכשירים החדשים בשוק הוא הוא מורכב מחומרים איכותיים והודות למחיר האטרקטיבי של כ-1,549 שקלים מהיבואן הרשמי, הוא לא ייעלם בקרוב.

שימו לב! יש סטוקים בארץ של יבוא מקביל שלא ניתן לשדרג מעבר לאנדרואיד 4.4 - הקפידו לוודא לפני הרכישה שאתם לא קונים בטעות אחד כזה ואם כן אז שמרו לכם את האופציה להחליף מיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן שנתיים אבל עדיין פופולרי./מערכת וואלה!, צילום מסך

Asus Zenfone 2 - כמעט פרימיום

על סדרת הזנפון הכריזה אסוס כבר בשנת 2014. מדובר בסדרת מכשירים זולים אך איכותיים במקומות הנכונים שכוללים מפרט מרשים יחסית. ברובם, ניתן גם למצוא את ערכות השבבים של אינטל, שלא נופלות מערכות השבבים הבכירות של המתחרות. זנפון 2 הוכרז בינואר 2015 והוא אחד הסמארטפונים היחידים בישראל הכוללים את ערכת השבבים של אינטל, Atom z3560. הסמארטפון של אסוס מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD והוא כולל מעבד מרובע-ליבות במהירות של 2.3 גיגה-הרץ, 4 גיגה זיכרון RAM, סוללת 3,000 מיליאמפר-שעה, מצלמת 13 מגה פיקסל אחורית ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל. המכשיר של אסוס כבד למדי (170 גרמים) והוא עטוף בפלסטיק אך מתהדר בעיצוב הדומה למתכת מוברשת; כמעט יוקרתי אבל עדיין לא שם. כמו ב-G3 גם בזנפון תוכלו למצוא את כפתורי השליטה בגב המכשיר. מחירו 1,599 שקלים ביבוא רשמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על הנייר, הוא שווה את הכסף./מערכת וואלה!, צילום מסך

OnePlus 2 - ממשיך להצטיין

חברת OnePlus הסינית חוללה מהפכה ברחבי העולם בשנת 2014 כשהציגה לראשונה מכשיר פלסטיק עם חומרה מאוד מתקדמת במחיר נמוך. הדגם הראשון - OnePlus One ניתן היה לרכוש רק על ידי הזמנות כך שלא כולם הצליחו לשים את ידם על המכשיר. את הדור השני השיקה החברה שנה לאחר מכן והוא הגיע אלינו ביבוא רשמי, מסודר וללא צורך בהזמנות. ה-OnePlus 2 כולל מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, בתוכו מותקנת ערכת השבבים Snapdragon 810 של קוולקום, 4 גיגה של זיכרון RAM, סוללת 3,300 מיליאמפר-שעה, 64 גיגה פנימי לאחסון ומערך צילום שכולל מצלמת 13 מגה פיקסל אחורית ו-5 מגה פיקסל קדמית. בדגם הזה שילבו גם קורא טביעות אצבע מהיר ומחירו 2,190 שקלים ביבוא רשמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה מפרט בקצת כסף./מערכת וואלה!, צילום מסך

Huawei Mate S -מפרט מתקדם במחיר אטרקטיבי

את ה- Mate S היה קשה לפספס בזכות שלטי החוצות וקמפיין השיווק האגרסיבי שלו בארץ, אבל זה לא אומר שהמכשיר הזה לא שווה את הכסף. אם אתם מחפשים מכשיר אנדרואיד יוקרתי, עם מפרט מתקדם, שווה לשקול אותו. ה-Mate S הוא אולי המכשיר הכי יוקרתי ברשימה הזו הודות לגוף מתכתי וחיפוי הזכוכית. הסמארטפון מתהדר בערכת השבבים המתקדמת של וואווי עצמה, HiSilicon Kirin 935, הכוללת מעבד מתומן-ליבות, 3 גיגה זיכרון RAM, 32 גיגה פנימיים לאחסון, סוללת 2,700 מיליאמפר-שעה, מצלמת 13 מגה פיקסל אחורית ומצלמת 8 מגה פיקסל קדמית. חובבי הסלפי ישמחו לשמוע שהמצלמה הקדמית כוללת נורית פלאש לצילום בתנאי תאורה קשים. בוואווי שמים דגש על יצור מכשירי פרימיום איכותיים שלא נופלים מהאיכות של היצרניות המוכרות כמו סמסונג ואפל אך במחירים אטרקטיביים, ואת ה-Mate S ניתן למצוא במחיר של 2,250 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר יוקרתי יחסית במחיר משתלם./מערכת וואלה!, צילום מסך

iPhone SE - משוכלל ונוסטלגי

אפל ייצרה מאז ומעולם מכשירי פרימיום החל מהאייפון הראשון. באייפון 6 הגדילה אפל את גדול המסך ושינתה את העיצוב האייקוני שלה הסמארטפונים שלה. אך לנוכח בקשות המשתמשים לחזור למסך בגודל 4 אינץ' יצרה החברה עם התפוח בן כלאיים עם רכיבים מתקדמים של אייפון 6 ו-6S בגוף של אייפון 5S. למעשה, העיצוב שלו זהה לאייפון 5S ובפנים תמצאו מעבד A9, 2 גיגה זיכרון RAM (זה לא מעט באייפונים בזכות התאמה מושלמת בין הממשק לחומרה), מצלמת 12 מגה פיקסל אחורית ו-1.2 מגה פיקסל קדמית. אייפון SE הוא לא פריצה טכנולוגית של חברת אפל אבל הוא מציע מפרט חזק עם מסך קטן במחיר של 2,299 שקלים בייבוא רשמי ברשת iDigital.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפון חזק עם מראה נוסטלגי./מערכת וואלה!, צילום מסך

בונוס: Meizu Pro 6

מייזו הסינית השיקה בחודש שעבר את ה-Pro 6 המתקדם עם גוף מתכתי דקיק בעובי של 7.25 מילימטרים בלבד. הוא כולל מסך רגיש לעוצמת הלחיצה בדומה ל-3D Touch של אפל, בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD. בפנים, ניתן למצוא מעבד עשר-ליבות של MediaTek בחלוקה של 2 ליבות במהירות 2.5 גיגה-הרץ, ארבע ליבות במהירות 2.0 גיגה-הרץ וארבע ליבות במהירות 1.4 גיגה-הרץ. יש לו 4 גיגה של זיכרון RAM 32 גיגה פנימי לאחסון, סוללת 2,560 מיליאמפר-שעה, מצלמה אחורית של 21 מגה פיקסל עם פוקוס לייזר מהיר לצד 10 נורות לד המקיפות את חיישן הלייזר. מקדימה תוכלו למצוא מצלמת 5 מגה פיקסל. גם פה תמצאו קורא טביעות אצבע ולוואלה! TECH נודע כי הוא צפוי להימכר בישראל במחיר נמוך של 1,500-2,000 שקלים, כשהנטייה היא לתמחר אותו יותר בכיוון הגבול התחתון. תיאלצו להמתין חודש שכן ההשקה צפויה להתקיים בארץ רק בתחילת יוני. בדומה למכשירי מייזו אחרים, גם הוא צפוי להימכר באופן בלעדי ברשת חנויות באג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שווה לחכות קצת ולבחון את המכשיר כשיגיע לארץ./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully