וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפכו את האייפון לשלט משוכלל: אפליקציות שוות למובייל

אורי סגל

16.5.2016 / 14:18

הפכו את האייפון לשלט משוכלל, שמרו על הפרטיות שלכם, אל תשכחו לשתות מים בימים החמים ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Entangler - Spooky Action at a Distance

רוצים להגביר את הווליום במחשב המק שלכם, אבל מתעצלים לקום מהמיטה? במיוחד לרגעים כאלו פותחה האפליקציה שתהפוך את האייפון שלכם לשלט ייעודי למחשב. תוכלו להעביר שירים באייטונס, להגביר את הווליום של הפלייליסט האהוב עליכם, לגשת לדפדפן ואף להוריד קבצים במידת הצורך. הממשק נוח לתפעול ומלווה באייקונים גדולים המובילים לפעולות שונות. על מנת שהאפליקציה תעבוד באופן מושלם, עליכם להוריד בנוסף את תוכנת Entangler 2.0 למק שלכם.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 37.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

My Water Balance

מים חיוניים לפעילות היומיומיים שלנו ובמיוחד בימים חמים אלו, אין דבר שחשוב יותר מצריכת מים קבועה ומאוזנת. האפליקציה הזו מספקת מחשבון מים שישכלל את כלל הפרמטרים שלכם (גובה, מין, משקל) לכמות המים שעליכם לשתות מדי יום. בכל פעם שתשתו, יהיה עליכם לתעד באפליקציה את סוג המשקה וגודלו וכך תוכלו לבצע מעקב אחר כמות הנוזלים שצרכתם.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Hide Your Private Photos

הפרטיות חשובה לכולנו, במיוחד כשמדובר בתמונות וסרטונים ששמורים בסמארטפון הפרטי. לעתים יש לעוד אנשים גישה לקבצים שלנו וכדי למנוע מהם לגשת לתמונות הכי פרטיות תוכלו לאבטח את הגלריה באמצעות סיסמה. בתיקייה המוצפנת תוכלו לשים כמה תמונות שתרצו וניתן אפילו לאפס את הסיסמה דרך המייל.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Primal Paint

חוויית סטודיו בסמארטפון: רוצים ליהנות מקנבס ציור מדליק שיאפשר לכם להתנסות בצבעי שמן, מים, אקריל ואפילו צבעי זכוכית, מבלי ללכלך את הבית? באפליקציה הזו תקבלו בלוק ציור, 10 צבעים שונים ו-7 מברשות בגדלים שונים שיאפשרו לכם ליצור מגוון מרקמים ומשיכות. תוכלו למרוח את הצבע כל עוד הוא רטוב ליצירת מגוון אפקטים, לשלוט באטימות של הצבע, הצל שהמשיכות שלכם יוצרות, עד כמה הוא בוהק וכמות הצבע שאתם שמים על המכחול.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully