וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקלדת החדשה של גוגל יש פיצ'ר אחד ממש מגניב

17.5.2016 / 7:09

כמה פעמים רציתם לחפש משהו בגוגל, בעת כתיבת הודעה או מייל, ולא רציתם לצאת מהאפליקציה או לא הצלחתם להעתיק ולהדביק את הטקסט הנכון? המקלדת החדשה של גוגל עושה את כל זה בלחיצה אחת - מכל אפליקציה במכשיר

צילום מסך

מערכות ההפעלה iOS של אפל ואנדרואיד של גוגל מגיעות עם מקלדות וירטואליות מובנות אבל יש לא מעט מקלדות חיצוניות חינמיות שוות שעשויות לשפר את איכות החיים שלכם וכעת מציגה גוגל מקלדת המציעה חיפוש ישירות מכל אפליקציה, מבלי להעתיק ולהדביק (בשלב הזה רק לאייפון).

מכירים את הסיטואציה שאתם מקלידים הודעה או מייל וצריכים לחפש מידע בגוגל, שנוגע לאותה הודעה? ה- Gboard מציעה כאמור תמיכה יחודית בחיפוש בגוגל ישירות מהמקלדת. למעשה, ניתן לחפש בגוגל באמצעות המקלדת בעת השימוש בפייסבוק, ווטסאפ ובכל מקום שתזדקקו לגוגל וכל זאת מבלי לעזוב את האפליקציה בה אתם נמצאים.

המקלדת עצמה די סטנדרטית ומזכירה מאוד את המקלדת של האייפון כך שלא תצטרכו להתרגל לפריסת מקשים שונה, אך מעל האותיות תוכלו למצוא כפתור קסום עם האות "G". בלחיצה על הכפתור תיפתח חלונית ובה תוכלו לבצע חיפוש בגוגל, גוגל תמונות וגם תמונות GIF. לאחר מכן, לחיצה ארוכה על תוצאת החיפוש הרצויה תחסוך לכם את פעולת העתק/הדבק ותשים את הטקסט ישירות בתוך תיבת החיפוש.

מקלדת גוגל GBOARD. צילום מסך
הכפתור הקטן הזה עושה את כל העבודה./צילום מסך

המקלדת החכמה יודעת לעשות עוד הרבה יותר, באמצעותה תוכלו לבצע חיפוש עבור המסעדות והחנויות הקרובות, תמונות, סרטוני וידאו, תחזית מזג האוויר, חדשות ומאמרים, תוצאות ספורט ובעצם כל מה שניתן לחפש בגוגל. לצד חיפוש תמונות ה-GIF ניתן גם לחפש אייקוני Emoji בצורה נוחה ומהירה.

המקלדת החדשה של גוגל תלמד את אופן הכתיבה שלכם וכך תדע לחזות ולהציע השלמה אוטומטית לכתיבה מהירה. בתוך המקלדת תוכלו למצוא את ה- "Typing Glide" הדומה באופן הפעולה למקלדת ה- SwiftKey כך שבאמצעות החלקת האצבע תוכלו להקליד מבלי להוריד את האצבע מהמסך.

בגוגל שמו דגש על פרטיות והמקלדת אינה מסונכרנת עם חשבון גוגל שלכם; היא דואגת לשמור על המידע בצורה בטוחה ומוגנת והמידע היחידי שנשלח לשרתים של גוגל הוא הסטטיסטיקות המנטרות בעיות כמו קריסות, באיזה תכונות משתמשים בתדירות תכופה יותר, וכל זה באמצעות שליחת מידע אנונימי.

לצערנו המקלדת אינה זמינה בשלב הזה בשפה העברית ובקרוב היא צפויה להיות זמינה גם עבור משתמשי האנדרואיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully