וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו התמונה המודלפת האמיתית הראשונה של אייפון 7?

אילן גלר

18.5.2016 / 11:21

שתי תמונות שהודלפו מחזקות את ההערכות לגבי האייפון הבא וחושפות עיצוב דומה מאוד לדגם הנוכחי. למעשה, ממדיו של המכשיר המצולם נראים זהים לחלוטין לאייפון 6S, וגם המצלמה האחורית שומרת על הבליטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחכה עוד שנה לראות משהו חדש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל אינה צפויה להכריז על מכשיר האייפון הבא שלה לפחות עד חודש ספטמבר, אך בחודשים האחרונים הרשת רוחשת שמועות לגבי המפרט והעיצוב שלו. ההערכות האחרונות הן שלא נראה שינוי משמעותי במראה וגם לא ברכיבים. למרות השמועות, שקע האוזניות כנראה יישאר במקומו ומי שממתין לחידוש גדול מבית אפל ייאלץ כנראה להמתין עד שנה הבאה.

כעת טוענים ברשת כי התמונות הללו, שהודלפו, הן התיעוד הראשון האמיתי של אייפון 7. התמונות מחזקות את ההערכות וחושפות לכאורה עיצוב דומה מאוד לדגם הנוכחי. למעשה, ממדיו של המכשיר נראים זהים לחלוטין לאייפון 6S, וגם המצלמה האחורית שומרת על הבליטה שאפילו המעצב הראשי של אפל, ג'וני איב, הודה כי היא פשרה לא רצויה.

מה בכל זאת השתנה בעיצובו החיצוני של האייפון 7 - אם כך אכן הוא ייראה? מהצילום המודלף ניתן להבחין כי פסי האנטנה הבולטים שבצידו האחורי של המכשיר נעלמו, ונוסף עוד חור בין עדשת המצלמה ורכיב הפלאש, שתפקידו אינו ברור. הדגם המצולם מצויד במסך 4.7 אינץ', ולפי הדיווחים דגם הפלוס, הגדול יותר, יצויד גם בעדשת מצלמה כפולה (המבוססת על טכנולוגיה שפותחה על ידי סטארט-אפ ישראלי אותו אפל רכשה).

מאחר וחלקו התחתון של המכשיר לא מופיע בצילומים, אין הם מאשרים או מפריכים את השמועה כי בנוסף לכל השינויים הללו, יושק האייפון 7 ללא חיבור אוזניות סטנדרטי וידרוש מהמשתמשים לעבור לשימוש באוזניות המתחברות למכשיר באמצעות כבל Lightning (שקע הטעינה של האייפון) או בחיבור אלחוטי. כאמור, שינויים דרמטיים יותר בעיצוב המכשיר נזכה לראות כנראה רק בשנת 2017, השנה בה תחגוג אפל עשור להכרזה על האייפון הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה יהיה, אפל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully