וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים מאסר: מתיחת היוטיוב שהלכה רחוק מדי

אילן גלר

18.5.2016 / 11:40

הם כיסו את ראשם בגרביונים, אחזו בתמונות ממוסגרות והחלו להתרוצץ בתוך שתי גלריות מפורסמות במטרה לשכנע את המבקרים שהם עדים לשוד. התוצאה הכניסה ארבעה מהם לכלא

צילום מסך

לפני מעט פחות משנה, ערכו חברי קבוצת היוטיוב Trollstation מתיחה מצולמת, שהייתה אמורה להפוך אותם למפורסמים: הם כיסו את ראשם בגרביונים, אחזו בתמונות ממוסגרות שנראות כמו יצירות חשובות, והחלו להתרוצץ בתוך שתי גלריות מפורסמות לאמנות בלונדון - גלריית הפורטרטים הלאומית ומוזיאון הטייט. המטרה הייתה, כמובן, לשכנע את אורחי הגלריות שהם עדים לשוד.

המתיחה הצליחה מעל ומעבר למתוכנן; בשתי הגלריות יצרו חברי הקבוצה בהלה המונית, ועשרות אנשים רצו החוצה מתוך הגלריות בזעקות. כמה מהם אף נדחפו ונפלו, בעוד שאישה אחת התעלפה ונזקקה לטיפול רפואי. הקבוצה אכן הפכה למפורסמת, אך גם זכתה לטיפול של הרשויות. השבוע קבע לבסוף בית המשפט כי ארבעה מבין מפיקי המתיחה, סטודנטים בשנות ה-20 לחייהם, ירצו עונש מאסר של 72 שבועות.

בפסק הדין, ציין השופט מייק סנואו כי "היום שנבחר עבור המתיחה היה אחד הימים העמוסים בגלריה, והיא הייתה מלאה בתיירים ובמשפחות. נאמר לי שהנאשמים חשבו שמה שהם עושים אמור להיות מצחיק; חוש ההומור שלהם מעוות". למרות כל זאת, חברי קבוצת Trollstation לא הביעו במהלך הדיונים חרטה כלשהי על מעשיהם, ואף ברכו מעריצים שהגיעו לדיון בכדי לתמוך בהם.

המתיחה שהלכה רחוק מדי. צילום מסך
לפחות נהניתם?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully