וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באינסטגרם יש תיבת דואר סודית שכנראה מעולם לא בדקתם

אילן גלר

22.5.2016 / 5:07

נכון, רובנו לא משתמשים בשירות ההודעות של הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות, אבל אם מישהו שאינו חבר שלח לכם פעם הודעה, היא עדיין מחכה לכם שם

אינסטגרם. ShutterStock
יכול להיות שמחכות לכם הודעות שלא ידעתם על קיומן./ShutterStock

שירות ההודעות הפרטיות באפליקציית אינסטגרם אומנם אינו פופולרי כמו השירות של פייסבוק, אך מתברר שגם לו יש תיקיה "סודית", שמטרתה לחסוך מכם ספאם מיותר אך בפועל ייתכן וגרמה לכם לפספס הודעות מעניינות או חשובות.

האפליקציה של הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות מציגה בתיקיית ה-Inbox אך ורק מסרים המגיעים מאנשים המוגדרים כחברים שלכם, בעוד שהודעות ממשתמשים אחרים מוגדרות כבקשות (Message Requests), ויוצגו רק אם תכנסו במיוחד לתיבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש שם גם הודעות שלא קיבלתם עליהן התראה./מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי לבדוק האם אכן ממתינות לכם הודעות רלוונטיות, שטרם קראתם, היכנסו לאפליקציית אינסטגרם והקליקו על סמל תיבת ההודעות שבצד הימני העליון. אם אתם רואים בראש רשימת ההודעות מסר כחול בשם Message Requests, הקליקו עליו, וכך תוכלו לראות את רשימת ההודעות שקיבלתם מאנשים, שלא הוספתם לרשימת החברים שלכם.

נכון, התיבה הזו כנראה בולטת יותר מתיבת הספאם של פייסבוק (שהסיכוי להיתקל בה במקרה יחסית נמוך), אך הודעות המגיעות אליה לא יוצרות התראה ולכן קל מאוד להתעלם מקיומה. שימו לב כי זה בדיוק מה שיקרה גם להודעות שאתם תשלחו למשתמשים שאינם חברים שלכם, כך שאל תתפלאו אם הם לא יגיבו מיד, או בכלל.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully