וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיש הזה יש יד ביונית עם מטען לסמארטפון, מצביע לייזר ורחפן

אילן גלר

20.5.2016 / 8:21

היד כוללת פנס, מטען USB למכשירי סמארטפון, מצביע לייזר, ואפילו מנחת לרחפן ייעודי שאותו מסוגל ג'יימס לשגר מכתפו. אבל יש לה גם כמה בעיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה, בלי תותח פלזמה?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

חייו של ג'יימס יאנג השתנו באופן פתאומי לפני ארבע שנים, כשהוא מצא את עצמו תחת גלגלי רכבת הנכנסת לתחנה שבה המתין לנסיעה. הנזק לגופו היה רב, הוא אושפז במשך שלושה חודשים וחצי, במהלכם נאלצו הרופאים לכרות את ידו ורגלו השמאליות. הוא שוחרר לביתו עם יד תותבת רגילה מפלסטיק, שהייתה מאוד המוגבלת ולא אפשרה לו לשוב לתפקוד מלא.

לפני שנה עבר ג'יימס טלטלה נוספת, אך הפעם חיובית יותר: חברת המשחקים היפנית קונאמי החליטה לממן פיתוח של יד ביונית חדשה עבורו, לאחר שענה על שאלון באתר החברה וסיפר על אהבתו למשחק הווידאו הפופולרי "מטאל גיר". היד החדשה, שעוצבה כך שתראה כאילו הגיעה מתוך משחק המחשב הפופולרי, מחוברת באופן ישיר לעצביו ומגיבה באופן מידי לפקודותיו של יאנג.

היד כוללת פנס, מטען USB למכשירי סמארטפון, מצביע לייזר, ואפילו מנחת לרחפן ייעודי שאותו מסוגל ג'יימס לשגר מכתפו. זהו עדיין לא תחליף מושלם ליד שאיבד אבל אין ספק שמדובר בתחליף מדליק ביחס לאלטרנטיבות.

היד הביונית כבדה מאוד, היא שוקלת 4.7 קילוגרמים והסוללה שלה מספיקה לכמה שעות שימוש רצופות בלבד. ג'יימס מנסה לגייס עתה את הממון הדרוש לניתוח נוסף, שיאפשר הצמדה טובה יותר של היד הביונית לגופו ויחזק את השרירים שנותרו לו, כך שיוכל להשתמש ביד לאורך כל היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה הרבה יותר טוב מהאלטרנטיבה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יד ביונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully