וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני: מדפסת סוכריות גומי - למה המציאו את זה רק עכשיו?!

אילן גלר

22.5.2016 / 9:41

אם חשבתם שלהדפיס כלי פלסטיק או צעצועים קטנים לבד בבית זה מגניב, חכו עד שתראו את המכונה הזו מדפיסה סוכריות גומי ייחודיות בהזמנה אישית. וזה גם טבעוני

צילום מסך

מהפכת הדפוס התלת-ממדי משפיעה על חיינו בדרכים שונות ומפתיעות; אחת מהן היא מדפסת המוקדשת ליצירת סוכריות גומי מותאמות אישית שפותחה על ידי "Dylan's Candy Bar", רשת חנויות ממתקים אמריקנית. סניף החברה בניו-יורק מציע כעת ללקוחות סוכריות במאה עיצובים שונים, שמונה צבעים ושני טעמים.

אפשרות נוספת, ומדליקה במיוחד, היא הדפסת מילים או שמות על כל הסוכריות. לאחר ההזמנה, יוצרת המדפסת את סוכריות הגומי מחומרים טבעיים שמקורים בירקות ופירות (ולא בג'לטין), על ידי חימום העיסה לטמפרטורה בה היא הופכת לנוזלית, ויציקתה מתוך המדפסת בצורה המבוקשת על ידי הלקוח.

התהליך כולו אורך כעשר דקות מרגע תחילת ההדפסה ועד שכל הסוכריות מוכנות. עלותו של התהליך עומדת על 20 דולרים ליחידה - לא זול אבל גם לא בשמיים, אם זוכרים שמדובר בממתק בהתאמה אישית שנוצר בטכנולוגיה חדישה.

הסוכריות המודפסות הן בוודאי פיסת היי-טק דביקה ומדליקה ובעיקר מתנה מקורית, אך האם הן גם טעימות? ברשת הממתקים משוכנעים שהלקוחות יתרשמו לטובה, שכן החברה כבר פרסמה כי בכוונתה לייצר ולהתקין מדפסות תלת-ממד נוספות בסניפיה בשיקגו, בלוס-אנג'לס ובמיאמי. בתאריך 1 ביוני אמורים כל סניפי הרשת האמריקנית כבר להציע את הסוכריה האישית.

הדפסת סוכריות גומי. צילום מסך
באמת?! מכל האפשרויות בעולם הלכתם על נחש גומי?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully