וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מוטורולה רייזר עושה קאמבק?

אילן גלר

23.5.2016 / 5:57

אם זכיתם לחיות בתקופה שלפני הסמארטפונים, ואפילו היה לכם טלפון נייד, אתם בטח זוכרים את הרייזר בתור המכשיר שהיה לכם, או שרציתם שיהיה לכם. כעת מנסה מוטורולה לגלוש שוב על גלי הנוסטלגיה

יח"צ - חד פעמי

בימים שלפני האייפון, מכשיר הטלפון הסלולרי הנחשק בעולם היה ללא ספק הרייזר של מוטרולה. הדגם שבר שיאים בעיצוב דקיק ויוקרתי, עם מראה קרבי, מסך 2.2 אינץ' ומצלמה של 0.3 מגה פיקסל. 130 מיליון יחידות של המכשיר נמכרו ברחבי העולם בשנים 2004-2007, והרייזר הפך לאייקון אופנתי מבוקש. כעת מקווה מוטורולה - הנמצאת היום בבעלותה של לנובו הסינית - לשחזר את ההצלחה ולגלוש על גלי הנוסטלגיה.

בסרטון וידאו, אותו פרסמה ברשת, מבטיחה מוטורולה קאמבק לרייזר, בדמות מכשיר חדש מבוסס אנדרואיד, שיזכיר בעיצובו את הדגם הקלאסי. הסרטון ברוח שנות ה-2000 מעורר לא מעט תחושות נוסטלגיות, ובחברה בוודאי מקווים כי צעירים, שנהנו מהרייזר בתקופת הזוהר שלו, ישמחו לחזור למכשיר דומה, אם לא יתבקשו לוותר על תכונותיו המתקדמות של סמארטפון מודרני.

ההכרזה על מכשיר הרייזר החדש, לצד דגמי מוטורולה נוספים, תיערך בתאריך 9 ביוני במסגרת אירוע "Lenoco Tech World". ייתכן בהחלט כי מדליפי הרשת למיניהם ידאגו לכך שנדע עוד לפני כן האם מדובר במכשיר אנדרואיד מתקדם שנועד להתחרות במכשירי הדגל של אפל, סמסונג ו-LG, או במכשיר זול ופשוט יותר שמכוון לשוק היפני, המגלה לאחרונה עניין מחודש בדגמים מוזלים בעיצוב צדפה.

מוטורולה רייזר חוזר?.
בונים על הנוסטלגיה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully