וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון המודולרי המשוגע של גוגל יוצא רשמית לדרך

אילן גלר

23.5.2016 / 6:03

אם התלהבתם ממגירת הסוללה הנשלפת של ה-G5, עוד לא ראיתם כלום. רבים חשבו שהפרויקט הזה של גוגל לא יהפוך לעולם למציאות, אבל אנחנו כנראה נקבל את המכשירים הראשונים ממש בקרוב

יח"צ - חד פעמי

Project Ara - מכשיר הסמארטפון המודולרי של גוגל - נחשף רשמית לפני כשנתיים, אך בקרוב מאוד הוא יהפוך מחזון משוגע למוצר אמיתי. בגוגל מעדכנים כי דגם ראשון של המכשיר יוצע למכירה עוד השנה, אם כי הפצתו תהיה מוגבלת למפתחים ויוצרים המוזמנים לצרף את שמם לרשימת המתנה באתר הרשמי. ההשקה המסחרית המלאה של Ara, בדגם המותאם לכלל הצרכנים, מתוכננת לשנת 2017.

בדרכו מקונספט פרוע למוצר סופי, עבר הקונספט של Project Ara שינויים משמעותיים; המרכזי שבהם הוא ויתור על הרעיון להפוך כל אחד ואחד מרכיבי המכשיר למודולרי וניתן לשדרוג. בניגוד להכרזה המקורית, מפרטו הבסיסי של המכשיר - המעבד, הזיכרון, המסך וחיבורי הרשת - כל אלו לא יהיו חלקים הניתנים להחלפה. הרכיבים המודולריים יכללו את המצלמה, הסוללה, מסך אחורי ומודולים נוספים ומקוריים שלבטח יפותחו על ידי חברות חיצוניות לפי התקן של גוגל.

Ara יאפשר למשתמשים להחליף ולבחור מודולים בהתאם לצרכים והעדפות אישיות, כמו לדוגמה סוללה גדולה יותר לפני טיול ארוך, או מודול מצלמה איכותי במיוחד. אם זה נשמע לכם כמו ההרחבות המודולריות של מכשיר ה-LG G5, אתם בהחלט צודקים - אם כי בגוגל מקווים כי מבחר המודולים שלה יהיה מרשים הרבה יותר, והחלפת מודול תהיה תהליך מידי ופשוט, שלא יצריך כיבוי המכשיר אפילו לשנייה אחת.

פרויקט ארה של גוגל.
האם כך ייראה הנקסוס בעתיד?
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל מודול מציע פיצ'רים אחרים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אותו מכשיר - רכיבים שונים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully