וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אומר הגרף החדש המוזר הזה בסרטוני פייסבוק?

אילן גלר

25.5.2016 / 8:52

שידור חי עלול להיות ארוך ומייגע, ולא תמיד יש זמן לצפות בכל החומרים הלא ערוכים. לשם כך הוסיפה פייסבוק כלי קטן אך משמעותי בהקלטות של שידורים חיים שהסתיימו - גרף הצביע על הרגעים הכי מעניינים בסרטון

(בסרטון: פייסבוק מציגה את פיצ'ר השידור החי)

אם צפיתם לאחרונה בהקלטה של וידאו, שהועבר בשידור חי באמצעות פייסבוק והסתיים, אולי שמתם לב לגרף מסקרן, בצבעי כחול ואפור, המופיע בתחתית מסגרת הסרטון. מדובר בחידוש שעשוי להפוך את חווית הצפייה בסרטונים כאלו להרבה יותר מהנה - הגרף מייצג את כמות התגובות (לייקים או פוסטים) שמשתמשים פרסמו בכל רגע נתון בעת שצפו בסרטון בשידור חי.

לפי פייסבוק, כמות התגובות מעידה על מידת העניין של הצופים באותו רגע בשידור החי, כך שהנקודות בהן הגרף גבוה הן כנראה גם הרגעים המעניינים ביותר, ושווה לדלג אליהם אם אתם קצרים בזמן. באמצעות הגרף תוכלו לדלג בין נקודות השידור בהן ככל הנראה היו הכי הרבה התרחשויות וכך גם להבין מהר יותר מה תוכנה של ההקלטה.

בנוסף, במהלך הצפייה בשידור החוזר של וידאו חי, התגובות והלייקים יופיעו על המסך ברגע שבו המשתמשים פרסמו אותם במקור, כך שתוכלו להרגיש כאילו האירוע מתרחש ממש עכשיו.

בפייסבוק טוענים כי פיצ'ר השידורים החיים הוא בין החידושים הפופולריים ביותר אותם העלתה הרשת החברתית אי-פעם. מיליוני משתמשים ברחבי העולם מאמצים את הפיצ'ר הזה, ויותר ממאה אפליקציות כבר שילבו אותו כחלק מהשירות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמור להגיע לכולם בקרוב./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully