וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המגניבים: צפו במסך מתגלגל של סמסונג מתקפל חזרה

אילן גלר

26.5.2016 / 8:45

גודלו המלא של המסך הוא 5.7 אינץ', ברזולוציה של Full HD - כלומר מפרט מקובל למדי בשוק. אולם במגע קל המסך מתגלגל לגליל קטנטן ברדיוס של עשרה מילימטרים

צילום מסך

בענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג מבטיחים לנו כי בעתיד הקרוב מאוד נוכל ליהנות ממכשירי סמארטפון בעלי מסך מתקפל. כדי להוכיח שמדובר ברעיון מציאותי לגמרי, הציגה החברה בתערוכת אלקטרוניקה שנערכה השבוע בסן-פרנסיסקו אב טיפוס למסך שעשוי בהחלט להתגלגל כבר בשנה הבאה למכשירי הגלקסי החדשים.

גודלו המלא של המסך הוא 5.7 אינץ', ברזולוציה של Full HD - כלומר מפרט מקובל למדי בשוק. אולם במגע קל המסך מתגלגל לגליל קטנטן ברדיוס של עשרה מילימטרים. עוביו של המסך הוא 0.3 מיליטרים בלבד, ומשקלו 5 גרם, כך שהוא למעשה מתגלגל למן מגילה קטנה. הנתונים המדהימים הללו הופכים אותו למסך המתקפל המרשים ביותר שראינו עד כה.

כמובן שעדיין נותרה עבודה רבה עד שהמסך הזה יוכל להשתלב במוצר מוגמר. אין לו כרגע חיישן מגע, דרישת חובה כמובן בכל סמארטפון, ומהנדסי סמסונג יאלצו להתגבר גם על בעיית הסוללה. זו אינה מסוגלת כרגע להתקפל ביחד עם המסך, כך שהוא מחובר בגרסת הקונספט הנוכחית למקור כוח חיצוני. לפי הדיווחים, החברה מקווה להתגבר על האתגרים הללו תוך זמן קצר, כך שאחד ממכשירי הדגל שלה בשנת 2017 כבר יתבסס על מסך מתקפל.

בתערוכת CES בברצלונה ראינו חברה טאיוונית קטנה שמייצרת סוללות גמישות, כך שהטכנולוגיה כבר קיימת וה רק עניין של זמן קצר עד שיצרניות הסלולר יצליחו לייצר רכיב שמספק את צורכי המשתמשים וגם עומד בדרישות החדשות של גמישות וחיסכון במקום.

מסך מתגלגל של סמסונג. צילום מסך
מגילה אלקטרונית./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully