וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה נראה באמת? עמוד הפייסבוק הכי מצחיק בארץ

31.5.2016 / 7:17

אומנם העמוד הזה יקרע אתכם מצחוק, אבל הוא גם עשוי להפוך אותנו לצרכנים הרבה יותר חכמים. הגיע הזמן שנתאחד כדי לעמוד על זכויותינו ולא רק נתווכח כל הזמן האם השמלה כחולה או זהובה

בתור צרכנים כבר התרגלנו לרכוש מוצרים או מזון שנראה בתמונה מאוד מפתה ומזמין, אך במציאות הקשר בין מה שאנחנו אוחזים ביד להבטחה קלוש ביותר. עמוד הפייסבוק "איך זה נראה באמת?" החליטה להילחם בתופעה בהומור, ואם עדיין לא עשיתם לה לייק - זה הזמן. בעמוד משותפת מדי יום תמונה נבחרת של מאכל, המציגה את המציאות מול הפרסומת, ללא כיתוב או הבעת דעה. כך נותן מאור, מנהל הקבוצה, לעוקבים שלו להביע את דעתם.

את העמוד הקים מאור לפני כשנה ותוך חודשיים בלבד היו לו כבר כ-10,000 לייקים; היום יש לעמוד כבר כ-44,000 עוקבים. "הרעיון הסתובב הרבה זמן, איכשהו כצרכנים למדנו לקבל כמובן מאליו את העובדה שהמוצר בפועל שונה ממה שרואים בפרסומות וממה שרואים בתמונה של האריזה", אומר מאור. "התרגלנו לזה שכשיש מוצר שמעניין אותנו ואנחנו רואים פרסומת של משהו, אז אנחנו צריכים לקנות רק כדי לגלות בבית איך זה באמת". למעשה, הקבוצה עושה שימוש בכוחה של הרשת החברתית ומאור מקבל מדי יום כ-20 עד 30 תמונות של מוצרים מגולשים.

חלק מהצרכנים התרגלו להטעיה, שכן ניתן למצוא תגובות של צרכנים המפנים את האשמה כלפי הצרכנים וטוענים "איך אתם מצפים שזה יראה?", הוא אומר. "אנחנו שבויים בתוך החברות האלו שמרוויחות על חשבוננו, הם יוצאים עם אריזות מפוארות, מקטינים אותן ובסופו של דבר מעלים מחירים".

האם יש חברות שמנסות למנוע את הפרסומים המביכים?
"הועלתה אצלנו תמונה של מנה, שהייתה רחוקה מהמציאות, של רשת סושי מוכרת. לאחר שראיתי בתגובות כי מדובר במקרה חריג, וגם בעלי הרשת פנו אליו ופיצו בהתאם, התמונה ירדה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully