וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל חשפה את המעבד החזק ביותר אי-פעם למחשבים שולחניים

31.5.2016 / 11:52

ענקית השבבים הציגה בתערוכת Computex בטייוואן שורה של מוצרים חדשים, בהם מעבד Intel Core i7 Extreme Edition העוצמתי ושורה של מעבדים חזקים מאוד לשרתים מבוססי ענן ומעבדים קטנים לחפצים מחוברים ובתים חכמים, שפותחו על ידי צוותים ישראלים

מקלדת. ShutterStock
המעבד החדש מיועד בעיקר לגיימרים ולעורכים גרפיים הזקוקים לכוח עיבוד רב./ShutterStock

אינטל הכריזה היום בתערוכת Computex בטייוואן על השקת המעבד החזק ביותר אי-פעם למחשבים שולחניים, לדברי החברה. Intel Core i7 Extreme Edition מיועד לספק את רמת הביצועים הגבוהה הנדרשת לגיימרים או עורכים גרפיים ויוצרי תכנים למציאות מדומה, המבצעים משימות רבות וזקוקים למעבד שמסוגל לבצע כמה תהליכים במקביל (mega-tasking).

גיימרים, בנוסף למשחק, זקוקים גם למחשב שיתמודד עם עומסים של שידור חי באיכות K4, הקלטה, עריכה או העלאת סרטונים, וגם תקשורת בזמן אמת עם חברים לקבוצה או מתחרים. יוצרי תוכן עוסקים במקביל בעריכה, ביצירת אפקטים חזותיים ובהלחנת מוזיקה, והם גם רוצים לראות את התוצרים שלהם תוך כדי תהליך היצירה ולכן דורשים תמיכה במספר תצוגות 4K במקביל. בעזרת המעבד החדש Intel Core i7 Extreme Edition, הם יוכלו להשקיע יותר זמן ביצירה ופחות בהמתנה.

המעבד בעל 10 ליבות, מסוגל לטפל בו-זמנית ב-20 חוטי עיבוד (Threads). לחבר 40 ערוצי PCIe ישירות ל-CPU, ובכך להרחיב את המערכת עם זכרונות SSD, עד ארבעה כרטיסי GFX שמשפרים ב-35 אחוזים את עיבוד התלת-ממד המאפשר וידאו באיכות 4K, כדי שמשקפי מציאות מדומה יוכלו לספק את חוויית המשתמש המלאה ביותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Intel Core i7 Extreme Edition העוצמתי./מערכת וואלה!, צילום מסך

המעבד מצויד בטכנולוגיית Intel Turbo Boost Max 3.0 שמנתבת את היישומים לליבה בעלת הביצועים הגבוהים ביותר בכל רגע, ובכך משפרת את ביצועי כל חוט עד 15 אחוזים. זיכרון המטמון Intel Smart Cache בנפח של עד 25 מגה-בייט משפר את תגובתיות המערכת ומקצר את זמן ההפעלה בעבודה עם קבצים ויישומים גדולים. החיבור למחשב בטכנולוגיית Thunderbolt 3.0 אולטרה-מהירה ובנוסף, המעבדים במשפחת Intel Core i7-69xx/68xx פתוחים לביצוע האצת שעון (Overclocking) - מאפיין חשוב למי שרוצה לדחוף את המערכת לקצה גבול היכולת

בנוסף להכרזה הזו, אינטל הציגה באירוע שורה של מעבדים לעידן האינטרנט של הדברים (IoT) - מעבדים חזקים מאוד לשרתים מבוססי ענן ומעבדים קטנים לחפצים מחוברים ובתים חכמים, שפותחו על ידי צוותים ישראלים. כמו כן הכריזה אינטל על שיתוף פעולה עם FoxConn (הבעלים של המפעלים המייצרים את האייפונים) להנחת התשתית לרשת הדור החמישי של רשתות הסלולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully