וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מאובטח בעולם: הסמארטפון הישראלי הראשון עולה רק 54,000 שקלים

1.6.2016 / 8:37

עם מפרט מתקדם, מארז קשיח במיוחד ומערכת אבטחה ראשונה מסוגה במכשיר אזרחי, סולרין מיועד לאנשי עסקים והוא מגיע עם תג מחיר מפלצתי בהתאם. ואנחנו חשבנו שההצפנה בווטסאפ זה מספיק

יח"צ - חד פעמי

בעוד פשעי סייבר ממשיכים לצבור תאוצה, ואפליקציות מסרים כמו ווטסאפ מתגאות בהצפנה שלהם, תחום אבטחת המידע במובייל הופך לחשוב יותר ממה שהיה בעבר. כעת מציגה SIRIN LABS מקבוצת סינגולריטים את הסמארטפון הישראלי הראשון.

סולרין הוא גם המכשיר המאובטח ביותר בעולם והוא מגיע עם תג מחיר מפלצתי של 54,000 שקלים ומעלה. הוא עוצב על ידי המעצב התעשייתי המוכר, קארים ראשיד, והוא מציע את הגנת הפרטיות הניידת החזקה ביותר כיום. בתוך המארז יש יותר מ-2,500 רכיבים ולדברי החברה הוא אמור להשיג קישוריות מהירה וחלקה בכל העולם.

המארז של סולרין, לדברי החברה, עשוי ממטריצת מתכת מרוכבת מהסוג המשמש בדרך כלל את תעשיית המטוסים במטרה להשיג קשיחות מוחלטת, ותמצאו בו גם פנלים מטיטניום המעניקים חוזק נוסף. למכשיר מסך 5.5 אינץ' IPS, משוריין בזכוכית גורילה 4, מצלמת 23.8 מגה פיקסל עם פוקוס לייזר אוטומטי ומערכת סאונד של שלושה רמקולים עם בס משופר.

סמארטפון סירין. יחצ,
אירנה שייק והמכשיר החדש. היא יכולה אולי להרשות לעצמה./יחצ

שבב סנאפדרגון 810 של קוולקום עם LTE X10 מאפשר העברת קבצים במהירות אדירה המצויד בטכנולוגיית טעינה מהירה QC 3.0, ושאר המפרט גם לא משאיר מקום לספק שמדובר במכשיר חזק: 4 גיגה זיכרון RAM, 128 גיגה פנימיים לאחסון בלי אפשרות להרחבה עם כרטיס זיכרון ואת כל זה מפעילה סוללה חזקה בנפח של 4,000 מיליאמפר-שניה.

לסולרין הגנת זימפריום (Zimperium) המסכלת באופן מתוחכם מגוון רחב של מתקפות סייבר על התקנים, רשתות ואפליקציות מבלי לפגום בשימושיות או בפונקציונליות של הסמרטפון. בנוסף, סולרין מכיל את טכנולוגיית הגנת הפרטיות המתקדמת ביותר שקיימת כיום מחוץ לסוכנויות הביון.

LABS SIRIN שיתפה פעולה עם KoolSpan בשילוב הצפנת 256AES bit בין שבב לשבב. זו הטכנולוגיה שבה משתמשים צבאות ברחבי העולם בכדי להגן על התקשורת שלהם, מסבירים בחברה, והיא מציעה את הגנת הפרטיות הניידת החזקה ביותר כיום. ההגנה הזו מופעלת באמצעות מתג אבטחה ייחודי בצדו האחורי של המכשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרט מרשים ואבטחה מתקדמת - מיועד בעיקר לאנשי עסקים בינלאומיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנו גאים להשיק היום את סולרין, הסמארטפון המאובטח בעולם", אמר משה חוגג , מייסד סינגולריטים. "סולרין מיועד לאיש העסקים הבינלאומי הנושא עמו הרבה מידע רגיש ועם זאת אינו מוכן להתפשר על שימושיות, איכות ועיצוב". לדברי טל כהן, מנכ"ל ושותף להקמת LABS SIRIN: "מתקפות סייבר הן מגיפה כלל עולמית והמגמה הזו רק תלך ותחמיר. סולרין מחולל מהפך עם אמצעים חדשים ובלתי מתפשרים להגנת הפרטיות ומעניק ללקוחות ביטחון רב יותר במידע קריטי לעסקים".

סולרין ימכר הן באמצעות רכישה מקוונת והן בחנות הראשונה של LABS SIRIN במייפייר ( Bruton 34,London Place,) החל מ-1 ביוני ובהרודס נייטסברידג' החל מ-30 ביוני. הוא מגיע במגוון סגנונות עיצוב: שילוב עור בגוון שחור פחם עם טיטניום, שילוב עור בגוון שחור פחם עם פחמן דמוי יהלום, שילוב עור בגוון שחור פחם עם זהב צהוב ושילוב עור לבן קריסטל פחמן דמוי יהלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully