וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוט הביתי החדש של אסוס הוא שילוב של איב וצ'אקי

אילן גלר

1.6.2016 / 9:26

כבר כמה שנים שמסתובבים לנו בין הרגליים רובוטים ביתיים קטנים, אבל עם התפתחות האינטליגנציה המלאכותית ותחום האינטרנט של הדברים, נראה שבקרוב רובוטים כמו זנובו של אסוס יהפכו מגימיק חמוד לגאדג'ט חובה

חברת המחשוב הטיוואנית אסוס הציגה השבוע רובוט ביתי קטן, שנועד להשגיח על ילדים או מבוגרים, לשעשע אותם ולשפר את איכות חייהם. הרובוט, Zenbo, אינו קונספט אלא מוצר אמיתי שצפוי להגיע לחנויות בקרוב במחיר שנשמע נמוך במיוחד - 599 דולרים בלבד.

אז מה Zenbo יודע לעשות? הרובוט נע ברחבי הבית באופן עצמאי לחלוטין; הוא מסוגל להתחבר באופן אלחוטי למכשירים חשמליים התומכים ביישומי בית חכם, כך שיוכל לדוגמה לבדוק מי מצלצל בפעמון הדלת, להציג אותו על המסך הקדמי שלו, ואז לפתוח את הדלת במידה ומדובר באורח רצוי. באופן דומה ישמח Zenbo להדליק ולכבות בעבורכם את האור, ולשלוט בטלוויזיה או במזגן - בהנחה שכולם תומכים בחיבור לרשת.

השליטה ברובוט מתבצעת באמצעות מסך מגע, המציג את פניו של Zenbo, או בפקודות קוליות. ניתן להוציא דרכו שיחות טלפוניות, ואפילו לרכוש מוצרים ברשת או לצפות בסרטים ותכניות בנטפליקס. באסוס מקווים שמפתחים מכל רחבי העולם ימצאו לפלטפורמה שימושים נוספים ומקוריים, ומתכוונים להציע ערכת פיתוח (SDK) ליצירת אפליקציות עבור הרובוט.

האם יש ל-Zenbo סיכוי להצליח, היכן שרוב קודמיו לא עברו את שלב הגימיק המיותר? המחיר הנמוך בהחלט יעזור כאשר יחל השיווק הרשמי שלו בעוד מספר חודשים. וכמובן שלא מזיק שעוזרות דיגיטליות אישיות הפכו ללהיט בתקופה האחרונה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייתם נותנים לו להסתובב ליד הילד שלכם?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה לשחק איתי? צ'אקי מהסרט "משחק ילדים"./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully