וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצוץ דק: איך היו נראות תמונות האוכל של גיבורי העל באינסטגרם?

אילן גלר

1.6.2016 / 11:05

איך וולברין חותך סלט, מה אוהב לאכול הענק הירוק ועוד - גיבורי העל האהובים מסרטי אקס-מן ואוונג'רס מציגים את החיים שלהם מחוץ לשדה הקרב, בחשבון אינסטגרם משעשע במיוחד

בזכות אינספור סרטי הקומיקס, שיצאו בשנים האחרונות לאקרנים, אנחנו יודעים בדיוק מה גיבורי-העל שלנו עושים כשהם נמצאים תחת מתקפה. אך מה בנוגע לשעות השקטות, בהן המשימה היחידה שהם נדרשים לה היא הכנת ארוחת הערב? נראה טבעי לחלוטין שגם בסיטואציה הזו ינצלו הגיבורים את תכונותיהם המיוחדות, וצוות של אמנים וצלמים חבר יחד על מנת להדגים לנו בדיוק כיצד.

יצירות הפופ המדליקות מפורסמות באינסטגרם בחשבון של דיויד מא, תחת התגית Superhands (ידי-על), וכל אחד מהגיבורים האהובים מסרטי אקס-מן והאוונג'רס זוכה להשתתף. וולברין, שולף את טפרי המתכת שלו כדי לקצוץ סלט, ספיידרמן (אחד מגיבורי העל העסוקים ביותר) מכין עוף בשומשום - מתכון המאפשר לו לצאת למבצעי הצלה בזמן שהמנה מתבשלת.

גם הענק הירוק מגלה כישורים קולינריים מדהימים בעת הכנת פירה, ואפילו איירון-מן ואנטמן משתתפים בשמחה עם מאכלים משלהם. מעבר לאפקטים המרשימים, תשמחו לדעת שהמתכונים המוצגים בסרטונים הללו אמיתיים לחלוטין, ותוכלו כנראה להכין את כולם גם אם אין לכם כוחות-על, ותוך שימוש בכלים הרגילים שאפשר למצוא בכל מטבח.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully